اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

حمایت باقری از جواد نکونام

استقلال تهران در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و هواداران این تیم به هلدینگ خلیج‌فارس فشار می‌آورند تا سرمربی این تیم عوض شود.

عملکرد ضعیف استقلال در سه بازی ابتدایی لیگ برتر (چهار امتیاز از سه بازی) باعث شده است تا بسیاری از هواداران خواهان برکناری جواد نکونام از این تیم و بستن قرارداد با یک سرمربی مطرح خارجی هستند؛ اما دراین‌بین استوری مشترک بازیکنان استقلال بوی حمایت از سرمربی این تیم را می‌دهد.

وضعیت استقلال باعث شده تا بازیکنان سال‌های گذشته این تیم نیز آموزش وان ایکس بت دراین‌خصوص نظر خود را بگویند. در جدیدترین این صحبت‌ها، فرشید باقری، بازیکن حال حاضر تیم مس رفسنجان در مصاحبه‌ای ضمن حمایت از جواد نکونام گفت:

برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط بهتری را تجربه کند. البته به نظر من باتوجه‌به تغییراتی که استقلال داشته زمان می‌برد تا این تیم به هماهنگی لازم برسد. استقلال تیم پر مهره‌ای است و شرایطش بهتر از این خواهد شد. این که الان تغییرات در کادر فنی استقلال انجام شود، غیرمنطقی است. الان فقط ۳ هفته از لیگ گذشته است و من از هواداران استقلال می‌خواهم صبوری کنند و مطمئن باشند این تیم با جواد نکونام مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۴۴:۴۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)