اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

فسخ قرارداد كنت با باشگاه فولاد خوزستان

دروازه‌بان اتريشي تيم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود با اين باشگاه را فسخ كرد.

به نقل از روابط عمومي باشگاه فولاد خوزستان، پس از نحوه ثبت نام در 1xbet انجام مذاكرات بين هوشنگ نصيرزاده مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان با كريستوفر كنت و وكيل اين بازيكن، عصر ديروز قرارداد اين گلر اتريشي به‌صورت توافقي فسخ شد.

پيش از اين جفرسون باهيا مدافع برزيلي و ابراهيم حصار هافبك سوريه‌اي - آرژانتيني هم قرارداد خود را به‌صورت توافقي با باشگاه فولاد فسخ كرده بودند. البته هنوز گادوين منشا با وجود عدم حضور در ليست، تحت قرارداد باشگاه خوزستاني است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۹:۱۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

درگذشت ۳ واليباليست ايراني بر اثر يك تصادف!

در اثر وقوع سانحه رانندگي، ۳ نفر از واليباليست‌هاي نوجوان استان فارس درگذشتند.

مهدي عباسي، اميررضا مصلي‌نژاد و اميررضا حيدري در بازگشت از مسابقه واليبال دوستانه بين ۲ تيم شهرستان‌هاي خفر و جهرم دچار سانحه رانندگي شده و به رحمت ايزدي پيوستند.

در همين راستا عبدالرحيم خداجو، مديركل ورزش و جوانان نحوه ثبت نام وان ايكس بت فارس در پيامي اين مصيبت تلخ را تسليت گفت كه در اين پيام آمده است:

انا لله و انا اليه راجعون

خبر تاسف‌بار پركشيدن ۳ نوجوان واليباليست استان، جامعه ورزش و جوانان را متالم و اندوهگين كرد.

اينجانب با تسليت اين مصيبت وارده به جامعه ورزش و جوانان استان به ويژه واليبال استان و شهرستان جهرم، خانواده محترمشان و وابستگان، براي بازماندگان صبر جزيل و براي آن عزيزان از دست رفته علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۵:۵۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

تاكيد شي و سانچز بر بهبود روابط تجاري پكن-اتحاديه اروپا

رئيس‌جمهور چين از نخست‌وزير اسپانيا خواست تا «نقشي سازنده» را در بهبود روابط تيره شده ميان پكن و اتحاديه اروپا ايفا كند.

به گزارش ايسنا، «پدرو سانچز» نخست‌وزير اسپانيا كه در جريان يك سفر كاري به پكن رفت، در ديدار و گفت‌وگو با «شي جين‌پينگ»، رئيس‌جمهور چين تاكيد كرد همزمان با اينكه بروكسل در حال بررسي وضع تعرفه بر خودروهاي برقي ساخت چين است، اسپانيا اميدوار بوده از يك جنگ تجاري ميان اتحاديه اروپا و چين جلوگيري كند.

طبق گزارش خبرگزاري رويترز، رئيس‌جمهور ساخت اكانت 1xbet چين نيز در مورد تعميق روابط تجاري بين چين و اسپانيا در بخش‌هايي مانند هوش مصنوعي، اقتصاد ديجيتال، انرژي‌هاي نو و ساير زمينه‌هاي فناوري پيشرفته گفت‌وگو كرد.

وي افزود: «پكن مي‌خواهد با بروكسل همكاري كند تا روابط چين و اتحاديه اروپا را توسعه دهد و ضمن حفظ استقلال طرفين، در كنار هم موفق شوند و براي جهان منفعت به همراه داشته باشند.»

شي تاكيد كرد: «اميد است كه اسپانيا همچنان نقش سازنده‌اي در اين زمينه ايفا كند.»

سانچز در مقابل گفت: «اسپانيا مي‌خواهد به گونه‌اي سازنده كار كند تا روابط بين اين ۲ نزديك‌تر، غني‌تر و متعادل‌تر شود.»

نخست‌وزير اسپانيا هم‌چنين پيش از ديدار با رئيس‌جمهور چين، خطاب به «لي چيانگ» نخست‌وزير اين كشور گفت: «ما خواستار ايجاد پل‌هايي هستيم تا از نظم تجاري به‌طور عادلانه دفاع كنيم.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۸:۲۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

آرين سليمي بهترين سنگين وزن تكواندوي جهان

تكواندوكاران ايران به خاطر عملكرد درخشان شان در المپيك پاريس، در رده هاي بالاي رده بندي جهاني تكواندو قرار گرفته اند.

پروسه كسب سهميه المپيك از سوي فدراسيون جهاني تغيير كرده است. طبق قوانين جديدي كه فدراسيون جهاني اعلام كرده كسب امتياز براي رسيدن به سهميه المپيك ۲۰۲۸ لوس آنجلس به دو مقطع دو ساله تقسيم شده است. مقطع اول خردادماه ۱۴۰۳ تا خردادماه ۱۴۰۵ و مقطع دوم كه براي تعيين سهميه‌هاي المپيك از اهميت بيشتري برخوردار است، از خردادماه ۱۴۰۵ تا يك ماه خردادماه ۱۴۰۷ كه پروسه كسب سهميه المپيك بسته خواهد شد.

بر همين اساس رنكينگ فدراسيون جهاني تكواندو در بخش المپيكي ۱۰ خردادماه سال جاري صفر شد و بعد از ثبت امتياز چند تورنمنت بين المللي و بازي‌هاي المپيك، از سوي فدراسيون ساخت اكانت ايكس جهاني اعلام شد. كه هر چهار نماينده كشورمان كه در پاريس موفق به كسب مدال شدند به رده‌هاي بالاي جدول صعود كردند.

آرين سليمي كه در المپيك موفق به كسب مدال طلا شد، با ۲۰۰ امتياز جايگاه نخست جدول را از آن خود كرد. مهران برخورداري در وزن ۸۰- كيلوگرم و ناهيد كياني در وزن ۵۷- كيلوگرم نيز بعد از مدال نقره اين بازي‌ها با ۱۲۰ امتياز رتبه دوم جدول را به خود اختصاص دادند. مبينا نعمت زاده هم با مدال برنز و كسب ۷۲ امتياز به همراه «لنا استويكوويچ» از كرواسي در رده سوم جدول بهترين‌هاي دنيا قرار گرفت.

با توجه به آنكه امتيازات تكواندوكاران يك ماه پيش از المپيك صفر شده بود، در ساير اوزان نيز نفراتي كه موفق به كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز المپيك شدند صدر جدول را در اختيار دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۰:۲۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

سردار در يك‌قدمي ركورد محمد صلاح

سردار آزمون در حال حاضر دومين گلزن برتر تاريخ فوتبال ايران است و در بازي با امارات مي‌تواند آمارش را افزايش دهد. سردار آزمون مهاجم تيم ملي ايران در آستانه ديدار مقابل امارات خود را مهياي رسيدن به ركوردي ويژه مي‌كند.

سردار در صورت گلزني در ديدار سه‌شنبه شب تعداد گل‌هاي شماره مدرك در وان ايكس بت چيست ملي خود را به عدد ۵۴ خواهد رساند و در كنار محمد صلاح مصري، به پنجاه و پنجمين گلزن ملي فعال فوتبال جهان تبديل مي‌شود.

آزمون در سال ۲۰۲۴ موفق به ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل براي تيم ملي شده و در شباب‌الاهلي هم به ازاي هر مسابقه يك گل براي تيم اماراتي به ثمر رسانده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۲:۱۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

شكست گرايي به مختاري در انتخابي جهاني آلباني

محمدعلي گرايي در مبارزه انتخابي وزن ۸۲ كيلوگرم تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان براي شركت در مسابقات جهاني تيرانا مغلوب محمدرضا مختاري شد.

امروز (دوشنبه - 19 شهريور) مسابقات انتخابي دو وزن تيم ملي كد معرف وان ايكس بت فرنگي بزرگسالان و يك وزن اميد و همچنين وزن 92 كيلوگرم كشتي آزاد در سالن هفت تير تهران آغاز شد كه در مهمترين مبارزه،‌ محمدعلي گرايي در مصاف با محمدرضا مختاري شكست خورد.

دو كشتي‌گير كه در چرخه المپيك با هم در وزن 77 كيلوگرم در رقابت بودند،‌ اين بار در وزن 82 كيلوگرم براي دوبنده تيم ملي در مسابقات جهاني تيرانا با هم رقابت كردند كه محمدعلي گرايي 6 بر 3 اين كشتي را به سود خود تمام كرد.

نتايج كشتي‌هاي برگزار شده تا اينجاي كار به اين شرح است:

مسابقات وزن 72 كيلوگرم كشتي فرنگي (جهاني اوزان غيرالمپيكي)
دور اول:
دانيال سهرابي 7 - محمدرضا رستمي 3
محمدرضا گرايي - استراحت

مسابقات وزن 82 كيلوگرم كشتي فرنگي (جهاني اوزان غيرالمپيكي)
گروه يك:
دور اول:
رسول گرمسيري 10 - اشكان سعادتي‌فر صفر
عباس مهدي‌زاده - استراحت

گروه دوم:
محمدرضا مختاري 6 - محمدعلي گرايي 3
شاهين بداغي - استراحت

مسابقات وزن 87 كيلوگرم كشتي فرنگي (جهاني زير 23 سال)

دور اول:
ياسين يزدي 6 - ابوالفضل پايدار 3
حسام عيني - استراحت

مسابقه وزن 92 كيلوگرم كشتي آزاد (جهاني اوزان غيرالمپيكي):
كامران قاسم‌پور - اميرحسين فيروزپور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۹:۰۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

اولاف شولتز خواستار پايان سريع جنگ اوكراين شد

صدراعظم آلمان خواستار تلاش‌هاي مجدد براي پايان دادن به جنگ بين روسيه و اوكراين شد.

به نقل از راشا تودي، صدراعظم آلمان خواستار تلاش‌هاي مجدد براي پايان دادن به جنگ بين روسيه و اوكراين شد.

«اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان، در كد هديه براي وان ايكس بت يك مصاحبه تلويزيوني ‌گفت: «باورم دارم اكنون زمان بحث درباره اين است كه چگونه از اين مرحله از جنگ سريع‌تر به صلح برسيم».

علي‌رغم عدم تمايل اوليه براي ارسال كمك‌‌هاي نظامي به اوكراين، برلين تبديل به يكي از اصلي‌ترين حاميان كي‌يف شده است.

آلمان ارتش اوكراين را با سخت‌افزارهاي گوناگون همچون تانك‌هاي لئوپارد ۱ و ۲ و همچنين خوروهاي نظامي «ماردر» تامين كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۱:۰۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خيز بلند چين براي توسعه روابط با آفريقا

پكن پايتخت چين ميزبان ۵۱ رهبر آفريقايي براي شركت در بزرگ‌ترين رويداد سياسي اقتصادي پس از پايان همه‌گيري كرونا بود.

پكن پايتخت چين هفته گذشته ميزبان ۵۱ رهبر آفريقايي بود. اين نشست كه بزرگ‌ترين رويداد سياسي پس از پايان همه‌گيري كرونا محسوب مي‌شد براي ديپلماسي و اقتصاد چين بسيار حائز اهميت بود.
شي جين پينگ رئيس جمهور چين در سخناني دوستي بين چين و آفريقا را فراتر از زمان و مكان دانست كه از نسلي به نسل ديگر منتقل مي‌شود.
رئيس جمهور چين با اشاره به اينكه تأسيس مجمع همكاري چين و آفريقا (FOCAC) در سال ۲۰۰۰ نقطه عطفي در تاريخ روابط چين و آفريقا بود افزود پكن ۵۱ ميليارد دلار تأمين مالي جديد براي كشور‌هاي آفريقايي فراهم خواهد كرد كه شامل وام‌ها و انواع كمك‌ها ديگر مي‌شود. وي همچنين وعده داد كه يك ميليون شغل در آفريقا ايجاد مي‌كند.
قرار است روابط نظامي چين با كشور‌هاي آفريقايي پرومو كد رايگان شامل برنامه‌هاي آموزشي مشترك بين ارتش آزاديبخش خلق چين (PLA) و ارتش‌هاي كشور‌هاي آفريقايي تقويت شود.
نشست مجمع همكاري چين و آفريقا يك برنامه سه ساله براي چين و تمام كشور‌هاي آفريقايي ترسيم كرده است. نتايج اين اجلاس گرچه موفقيت آميز به نظر مي‌رسد، اما ممكن است مذاكراتي دشوار پيش روداشته باشد، زيرا اهداف كشور‌هاي آفريقايي با اولويت‌هاي كاهش‌يافته چين روبه‌روست. دو طرف ممكن است بر سر سطح تجارت و سرمايه‌گذاري اختلاف نظر داشته باشند. چين مي‌خواهد از طرح‌هاي بزرگ فاصله بگيرد و به جاي آن از كشور‌هاي آفريقايي بخواهد كه كالا‌هاي بيشتري از چين خريداري كنند.
براي چين، اولويت اصلي پيدا كردن خريداراني براي كالاي خود است كه در دسته‌هاي با ظرفيت اضافي و يا با تحريم‌هاي قريب‌الوقوع مواجه هستند است. اين شامل بازار خودرو‌هاي برقي و صفحه‌هاي خورشيدي چين مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۴:۱۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

معدل وحشتناك دانش‌آموزان در امتحانات نهايي

رييس مركز ارزشيابي و تضمين كيفيت نظام آموزش و پرورش روز يك‌شنبه (۱۸ شهريور) درنشست خبري تحليل نتايج آزمون‌هاي نهايي دانش‌آموزان گفت: خرداد امسال ۱۸ ميليون و ۵۲۰ هزار و ۲۱۱ نفر درس كد هديه سايت 1xbet به تفكيك پايه دهم، يازدهم و دوازدهم در خرداد ۱۴۰۳ آزمون دادند كه ميانگين معدل در مجموع سه رشته اصلي پايه دهم ۱۱.۵۹ و پايه يازدهم ۱۰.۶۲ و پايه دوازدهم ۱۰.۹۸ بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۲:۱۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

جريمه نقدي براي اين استقلالي

ستاره سابق استقلال و مربي كنوني چادرملو اردكان با جريمه نقدي مواجه شد.

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال حكم را درباره اتفاقات ديدار سپاهان و چادرملو اردكان در هفته اول ليگ برتر صادر كرد كه بر اين اساس جرايمي براي باشگاه ميهمان در نظر گرفته شده است.

در جريان اين مسابقه اعضاي تيم چادرملو نسبت سايت وان ايكس بدون فيلتر به قضاوت تيم داوري اعتراض هاي شديدي داشتند و اين مساله را به گوش او رساندند. حالا براساس گزارشات رسيده به كميته انضباطي ، چادرملو با جرايم نقدي مواجه شده است.

باشگاه چادرملو با نظر كميته انضباطي به دليل سوءرفتار تيمي با جريمه 30 ميليون توماني مواجه شده است.

همچنين حنيف عمران‌زاده ستاره جنجالي سال‌هاي نه چندان دور از استقلال و مربي كنوني تيم چادرملو اردكان نيز جريمه شده است. كميته انضباطي عمران زاده را مبلغ 51 ميليون تومان به دليل رفتار غيرورزشي جريمه كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۹:۰۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)