اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

مس رفسنجان 5 ميليارد ديگر جريمه شد

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را در خصوص دعوي سازمان ليگ به طرفيت باشگاه مس رفسنجان صادر كرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون، با اعلام كميته سايت x1bet انضباطي راي دعوي سازمان ليگ به طرفيت باشگاه مس رفسنجان تاييد شد. از اين رو مس رفسنجان بايد 5 ميليارد ديگر را به عنوان جريمه پرداخت كند.

اين حكم تا 7 روز قابليت تجديد نظر خواهي دارد كه باشگاه مس بايد درخواست دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۳:۱۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حضور مهدي طارمي در تركيب اصلي اينتر

مهدي طارمي ملي پوش ايراني اينتر ايتاليا، به احتمال زياد در بازي مقابل لچه در تركيب اصلي تيمش حضور خواهد داشت.

مهدي طارمي كه در نخستين بازي اينتر در فصل جديد سري A ايتاليا در خانه جنوا در 15 دقيقه پاياني به عنوان بازيكن تعويضي وارد ميدان شد، هفته آينده برابر لچه شانس حضور در تركيب اصلي تيمش را خواهد داشت.

بر اساس گزارش روزنامه كوريره دلو اسپورت؛ مهدي طارمي با آمادگي بالاي فني و جسماني در تمرينات پيش‌فصل نشان داد كه يك گزينه قابل اطمينان ديگر مي‌تواند در خط حمله اينتر محسوب شود اما مصدوميت عضلاني در ناحيه پا وقفه كوتاه مدتي در روند كاري او با اينتر ايجاد كرد.

طارمي دقايق كوتاهي مقابل جنوا بازي كرد اما برابر لچه شانس بازي در تركيب اصلي اينتر را دارد. او برخلاف تورام و مارتينس، ديگر مهاجمان اينتر از ابتدا در 1xbet شرط بندي دوران آماده‌سازي پيش‌فصل اينتر شركت كرد و زمان بيشتري براي رسيدن به شرايط مطلوب داشت. طارمي با حضور كوتاه در بازي برابر جنوا نشان داد كه از چه توانمندي‌هايي بهره‌مند است و به طور حتم در بازي با لچه بايد آمادگي بيشتري داشته باشد.

در بازي آينده با لچه بايد براي مهدي طارمي حضور به عنوان بازيكن اصلي و درخشش را قائل باشيم. اينزاگي (سرمربي اينتر ) به دنبال احياي تيمش براي پيروزي برابر لچه در پي از دست دادن دو امتياز بازي در خانه جنوا است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۰:۵۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

ضربه كاري روسيه به ارتش اوكراين

واسيلي گولوبف فرماندار منطقه روستوف گفتك سامانه‌ پدافند هوايي حدود ساعت يك بامداد چهارشنبه يك موشك اوكرايني را در غرب منطقه منهدم كرد.
گولوبف در كانال تلگرامي خود اعلام كرد: مقابله با اين موشك و انفجار آن تلفات يا تخريبي در پي نداشت.

از سوي ديگر رسانه ها روز سه شنبه به نقل از مقامات اوكرايني گزارش دادند كه روسيه در يك حمله موشكي و پهپادي شبانه، زيرساخت‌هاي انرژي در شمال اوكراين را مورد هدف قرار داد كه باعث آتش‌سوزي عظيمي در غرب اين كشور شد.

فرمانده نيروي هوايي اوكراين ادعا كرد: نيروهاي اوكرايني سه موشك بالستيك و ۲۵ فروند از ۲۶ پهپاد پرتاب شده در حمله به ۹ منطقه در سراسر كشور را سرنگون كردند.
مقامات منطقه‌اي شهر «سومي» اوكراين اعلام كردند كه در سايت شرط بندي 1xbet حملات هوايي، يك تاسيسات انرژي مورد اصابت قرار گرفت و باعث خاموشي ۷۲ منطقه شد.

بر اساس گزارش رويترز، تاسيسات انرژي اوكراين در ۶ ماه گذشته تقريبا هر روز تحت بمباران روسيه قرار گرفته‌اند.

اين در حاليست كه نيروهاي اوكرايني روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در حمله‌اي غافلگيرانه با عبور از مرز روسيه، وارد خاك اين كشور شدند و منطقه «كورسك» روسيه هدف حمله گسترده قرار دادند.

طبق ادعاي كي‌يف، اين تهاجم تاكنون يك هزار و ۲۵۰ كيلومتر مربع را در بر گرفته است، در حالي كه روسيه مي‌گويد كه حمله اوكراين را مهار كرده است.

بر اساس اين گزارش، اوكراين در پاسخ به درخواست‌ متحدانش، اهداف حمله خود را مطرح و اعلام كرده است كه به دنبال «اشغال» خاك روسيه نيست، بلكه به دنبال افزايش فشار بر مسكو پيش از انجام هرگونه مذاكرات ميان ۲ كشور در آينده است.

ولوديمير زلنسكي رئيس‌جمهوري اوكراين روز يكشنبه گفته بود كه هدف از تهاجم نظامي ارتش اين كشور به منطقه كورسك روسيه ايجاد يك منطقه حائل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۴:۳۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

۲ پايگاه ديگر ارتش اسرائيل هدف حزب الله قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام كرد كه دو پايگاه ارتش رژيم صهيونيستي را هدف قرار داده و تلفاتي به دشمن وارد كرده است.

جنبش حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه با صدور بيانيه‌هاي جداگانه اعلام كرد كه دو پايگاه ارتش رژيم صهيونيستي را هدف قرار داده و تلفاتي به دشمن وارد كرده است.

مقاومت اسلامي لبنان در دومين بيانيه‌ خود اعلام كرد، در راستاي حمايت از مردم استوار فلسطين در نوار غزه و پشتيباني از مقاومت شجاع و شريف آن، رزمندگان مقاومت اسلامي امروز سه‌شنبه پادگان «برانيت» با سلاح‌هاي مناسب هدف قرار داده و تلفاتي به دشمن صهيونيستي وارد كردند.

حزب الله لبنان در سومين بيانيه خود نيز اعلام كرد: رزمندگان مقاومت اسلامي، امروز سه شنبه، مقر لشكر 146 ارتش رژيم صهيونيستي واقع در جعنون را با تعداد زيادي راكت كاتيوشا هدف قرار دادند كه اين عمليات در راستاي حمايت از مردم و مقاومت فلسطين و پاسخ به اقدام تروريستي اخير رژيم صهيونيستي در سايت وان ايكس بت شهرك ديرقانون در جنوب لبنان صورت گرفت.

در همين راستا، رسانه‌هاي عبري صبح امروز سه شنبه از فعال شدن آژيرهاي هشدار در نزديكي جولان اشغالي و دقايقي بعد از آن، از فعال شدن اين آژيرها در داخل جولان اشغالي سوريه خبر دادند.

همزمان نيز اين آژيرها و پدافند رژيم اسرائيل در شمال فلسطين اشغالي فعال شدند. رسانه‌هاي عبري گزارش دادند كه آژيرهاي هشدار در شهرك‌هايي فعال شده است كه پيشتر از اين تخليه نشده بودند.

حزب الله لبنان نيز در بيانيه‌اي اعلام كرد در حمايت از فلسطين و غزه و همچنين در پاسخ به حملات رژيم اسرائيل به منطقه البقاع، مقر فرماندهي لشكر 210 جولان را در پادگان نفح و مقر هنگ توپخانه و تيپ زرهي لشكر مذكور را در پادگان يردن هدف قرار داده است.

ارتش اسرائيل اذعان كرده است كه 55 راكت و موشك رصد كرده كه از سمت لبنان به سمت اراضي اشغالي جولان و فلسطين اشغالي شليك شده است. دقايقي بعد رسانه‌هاي عبري از شكليك دستكم 100 موشك و راكت خبر دادند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۲۲:۰۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

تل‌آويو توافق پيشنهادي آتش‌بس را پذيرفته است

وزير امور خارجه آمريكا مدعي شد كه نخست‌وزير رژيم صهيونيستي پذيرش توافق آتش‌بس و مبادله اسرا از سوي تل‌آويو را به وي اعلام كرده است.

«آنتوني بلينكن» وزير امور خارجه آمريكا در سخناني بدون اشاره به هم‌دستي اين كشور در جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان، مدعي شد كه آمريكا در كنار همه كشورهاي جهان در تلاش است كه پيام عدم تنش‌زايي در منطقه را ارسال كند.

وزير امور خارجه آمريكا بيان كرد: همگان بايد از اقداماتي كه تنش‌ها را تشديد مي‌كند و گستره خشونت را ساخت اكانت وان ايكس بت افزايش مي‌دهد جلوگيري كنند. دستيابي به آتش‌بس دائم بهترين راه براي آزادي اسراست.

بلينكن همچنين مدعي شد كه «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي پذيرش توافق آتش‌بس و مبادله اسرا از سوي تل‌آويو را به وي اعلام كرده است.

وزير امور خارجه آمريكا افزود: در روزهاي آينده كارشناسان روي ارائه دركي روشن براي اجراي توافق كار خواهند كرد.

بلينكن بدون اشاره به شراكت آمريكا در جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي عليه ساكنان نوار غزه مدعي شد: ما احساس مي‌كنيم كه بايد در روند دستيابي به توافق آتش‌بس تسريع شود.

وزير امور خارجه آمريكا با اذعان به نگراني خود براي اسراي صهيونيست نزد مقاومت فلسطين در غزه و نيتي كه واشنگتن در پس توافق دارد گفت: هرچه درگيري بيش‌تر به طول بيانجامد اسرا (صهيونيست) بيشتر رنج مي‌كشند و كشته مي‌شوند.

وي افزود: به مصر و قطر براي ديدار با السيسي و شيخ تميم بن حمد آل ثاني جهت به پيش‌راندن دستيابي به توافق سفر خواهم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۲۳:۰۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

انفجار در مركز تل آويو

يك منبع عبري اعلام كرد يك جوان كه يك بمب به همراه داشت در حين حركت بمب همراهش در مركز تل‌آويو منفجر شد.

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري تسنيم، كانال 13 اسرائيل اعلام كرد شين بت در حال بررسي انفجار يك كاميون بمب گذاري شده در مركز تل آويو طي شامگاه امروز است كه باعث كشته شدن يك نفر در داخل آن شد.

كانال عبري زبان حدشوت در اين رابطه اعلام كرد شاباك و موساد در حال بررسي انفجار بزرگ در تل آويو هستند اما مدعي‌اند اين انفجار جنايي و قوميتي بوده است.

 روزنامه اسرائيل هيوم هم در نحوه ثبت نام در 1xbet خبري اعلام كرد يك جوان كه يك بمب به همراه داشت در حين حركت بمب همراهش در مركز تل‌آويو منفجر شد.

رسانه‌هاي عبري زبان اعلام كردند، اين حادثه در خيابان ها لاهي در تل‌آويو و در حوالي ساعت 20 به وقت محلي رخ داد.

تحقيقات پليس نشان مي‌دهد كه اين حادثه ناشي از انفجار بمب بوده و يك فرد كه هنوز هويتش مشخص نشده، در آن كشته شده است در حالي كه فرد ديگري نيز زخمي و به بيمارستان منتقل شد.

در حال حاضر نيروهاي امنيتي منطقه ايالون و منطقه تل‌آويو را در چند حلقه تا محل وقوع انفجار در محاصره خود قرار داده و فرمانده پليس تل‌آويو به همراه شماري از معاونانش و فرمانده منطقه ايالون در محل حادثه حضور داشته و بر تحقيقات نظارت مستقيم دارند.

شاباك مستقيما تحقيقات خود را در رابطه با علت انفجار در اين كاميون آغاز كرده است، تحقيقات اوليه شاباك نشان مي‌دهند كه ظاهرا بمب درون كاميون نبوده بلكه ظاهرا روي بدن فرد كشته شده قرار داشته و وي عازم انجام عمليات انفجاري بود كه بمب قبل از آن منفجر شده است.

اين ادعا در حالي مطرح مي‌شود كه پيش از اين هاآرتص اعلام كرده بود، فرد كشته بيش از 50 سال سن دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۴:۴۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

پشه آئدس مي‌تواند ۴۰۰ روز زنده بماند!

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي زاهدان گفت: براي اولين بار در طول عمر دانشگاه، امسال تمامي خانه‌هاي بهداشت با جذب بهورزان، فعال شد و اين نويد بزرگي در دسترسي مردم به مراقبت هاي بهداشتي است.

دكتر زنگنه با اشاره به خطر ثبت نام در وان ايكس تب دنگي افزود: آئدس پشه متفاوت از مالاريا است كه در مناطق شهري مشاهده مي‌شود و بيشتر آب‌هاي راكد زيستگاه اين پشه است و مي‌تواند تا ۴۰۰ روز هم زنده بماند.

وي ادامه داد: پشه آئدس برخلاف پشه مالاريا قابليت نيش زدن در روز را داشته و توانايي چندين بار نيش زدگي را دارد.

وي بيان كرد: اين پشه در ۴۰ شهر ايران صيد شده است.

دكتر زنگنه، آمادگي و اطلاع رساني مردم در خصوص خشكاندن آبهاي راكد كه زيستگاه پشه آئدس است را براي ريشه كني بسيار مهم و حياتي خواند و افزود: مردم مي‌توانند براي پاكسازي از خشكاندن، ريختن نفت و گازوئيل و روغن استفاده كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۲:۴۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

معافيت از خدمت ۳۵ساله‌هاي داراي ۲ فرزند از اول شهريور

سازمان وظيفه عمومي فراجا در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: به استناد تبصره يك بند ط ماده 102 قانون برنامه هفتم توسعه جمهوري اسلامي ايران و در راستاي سياست‌هاي كلي جمعيت، مشمولان غيرغايب بالاي 35 سال سن و داراي حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف مي‌شوند.

كليه مشمولاني كه از ابتداي سال 1403 در شمول اين قانون قرار گرفته‌اند، به شرط نداشتن غيبت و رسيدن به سن 35 سال تمام و دارا بودن حداقل دو فرزند، مي‌توانند از تاريخ اول شهريورماه با به همراه داشتن مدارك لازم از قبيل اصل و تصوير صفحات شناسنامه و كارت ملي خود، همسر و فرزندان و آخرين مدرك تحصيلي دانلود برنامه وان ايكس بت بدون فيلتر يا گواهي اشتغال به تحصيل به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس +10) مراجعه و درخواست معافيت مربوطه را ثبت كنند تا پس از بررسي مدارك و احراز شرايط از معافيت مذكور بهره‌مند شوند.

كاركنان وظيفه كه فاقد غيبت سنواتي و حين خدمت در شمول مقررات اين معافيت قرار مي‌گيرند، با ارائه مدارك مورد نظر به يگان خدمتي و احراز شرايط اوليه، مي‌توانند به همراه گواهي اشتغال به خدمت به دفاتر پليس+10 براي ثبت درخواست مراجعه كنند. برابر قانون ابلاغي، اين معافيت به مشمولان غايب تعلق نمي‌گيرد و اولين شرط رسيدگي به درخواست‌هاي ثبت شده عدم درج غيبت در سوابق مشمولان است. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۱۴:۵۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

اعلام برنامه و ساعت ديدارهاي پرسپوليس و استقلال در آسيا

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) برنامه مسابقات فوتبال ليگ نخبگان آسيا در فصل 25-2024 را اعلام كرد.

مطابق اين برنامه، نام ورزشگاه دانلود برنامه ايكس بت آزادي به‌عنوان ميزبان ديدارهاي سرخابي‌ها درج شده است. همچنين در هر يك از هفته‌هاي ليگ نخبگان، يكي از تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس ميزبان هستند و ديگري ميهمان.

برنامه ديدارهاي تيم‌هاي ايراني در ليگ نخبگان آسيا به شرح زير است:

هفته اول

دوشنبه 26 شهريور
استقلال ايران - الغرافه قطر، ساعت 21:30، ورزشگاه آزادي تهران
الاهلي عربستان - پرسپوليس ايران، ساعت 21:30، ورزشگاه ملك عبدالله اسپورتس سيتي جده

هفته دوم

دوشنبه 9 مهر
السد قطر - استقلال ايران، ساعت 19:30، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه
پرسپوليس ايران - پاختاكور ازبكستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادي

هفته سوم

دوشنبه 30 مهر
السد قطر - پرسپوليس ايران، ساعت 19:30، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

سه‌شنبه اول آبان
استقلال ايران - النصر عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادي

هفته چهارم

دوشنبه 14 آبان
پرسپوليس ايران - الغرافه قطر، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادي تهران
الهلال عربستان - استقلال ايران، ساعت 21:30، ورزشگاه كينگدام آرناي رياض

هفته پنجم

دوشنبه 5 آذر
استقلال ايران - پاختاكور ازبكستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادي تهران
الريان قطر - پرسپوليس ايران، ساعت 21:30، ورزشگاه احمد بن علي الريان

هفته ششم

دوشنبه 12 آذر
پرسپوليس ايران - الشرطه عراق، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادي تهران
الاهلي عربستان - استقلال ايران، ساعت 19:30، ورزشگاه ملك عبدالله اسپورتس سيتي جده

هفته هفتم

دوشنبه 15 بهمن
استقلال ايران - الشرطه عراق، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادي

سه‌شنبه 16 بهمن
الهلال عربستان - پرسپوليس ايران، ساعت 21:30، ورزشگاه كينگدام آرناي رياض

هفته هشتم

دوشنبه 29 بهمن
پرسپوليس ايران - النصر عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادي

سه‌شنبه 30 بهمن
الريان قطر - استقلال ايران، ساعت 19:30، ورزشگاه احمد بن علي الريان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۴:۱۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

راي بدوي پرونده فساد مالي كاركنان سابق پتروشيمي اميركبير صادر شد

رئيس دادگستري بندر امام خميني(ره) از صدور راي بدوي پرونده فساد مالي كاركنان سابق پتروشيمي اميركبير اين شهرستان خبر داد.

عزيزمراد حسين‌پور اظهار كرد: پيرو شكايتي كه توسط پتروشيمي اميركبير در خصوص تخلفات مالي عليه ۱۴ نفر از كاركنان و مرتبطان طرح كرد؛ پس از انجام تحقيقات اوليه، پرونده‌اي در دادگستري شهرستان بندر امام خميني (ره) با اتهام تباني در معاملات يا مناقصه‌ها و مزايده‌ها، خيانت در امانت تشكيل شد.

به گزارش ايسنا به نقل از دادگستري كل خوزستان، وي افزود: پس از بررسي اسناد و مدارك، اظهارات شهود و شكات حقيقي و حقوقي، گزارش ضابطان قضايي، نظرات كارشناسان قضايي و طي شدن فرآيند آيين دادرسي، حكم متهمان توسط سيدشهاب‌الدين رام‌نژاد رئيس شعبه ۱۰۲ كيفري دادگاه بندرامام خميني (ره) صادر و اعلام شد.

رئيس دادگستري دانلود برنامه وان ايكس بت فارسي با لينك مستقيم بندر امام خميني(ره) ادامه داد: طبق راي صادره، متهم رديف اول كارشناس فروش وقت شركت به تحمل پنج سال حبس تعزيري بابت مجازات بزه جعل رايانه‌اي و همچنين سه سال حبس تعزيري و انفصال ابد از خدمات دولتي بابت بزه تباني در معاملات دولتي، متهم رديف دوم كارشناس امور مالي وقت شركت به تحمل پنج سال حبس تعزيري بابت مجازات استفاده از اسناد مجعول و تحمل سه سال حبس تعزيري و انفصال ابد از خدمات دولتي بابت مجازات بزه تباني در معاملات دولتي و متهم رديف سوم مدير فروش وقت شركت به تحمل ۷۴ ضربه شلاق بابت مجازات بزه تضييع اموال و وجوه دولتي و يكسال انفصال از خدمات دولتي و عمومي محكوم شدند.

حسين‌پور افزود: پرونده با توجه به اقارير مكرر متهمان رديف اول و دوم در خصوص ساير تخلفات ايشان در شركت اميركبير با شركت‌هاي طرف معامله در خصوص ساير اتهامات و جرم كلاهبرداري مفتوح است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۵:۵۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)