اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

بارش شديد باران در ۴ استان كشور/ هشدار هواشناسي صادر شد

سازمان هواشناسي با صدور هشدار نارنجي فعاليت شديد ناپايداري‌هاي موسمي در جنوب و جنوب شرق كشور از احتمال طغيان رودخانه‌‌ها، سيلاب و خسارت به كشاورزان خبر داد.

بررسي نقشه‌هاي همديدي و‌ آينده‌نگري jetdet سازمان هواشناسي نشان مي‌دهد طي ۵ روز آينده در نيمه جنوبي سيستان و بلوچستان،‌ برخي مناطق هرمزگان، جنوب فارس و كرمان در بري ساعات به‌ويژه بعدازظهر و شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شديد موقتي، گردوخاك و تگرگ در مناطق مستعد پيش‌بيني شده است. شدت بارش‌هاي فردا و روز سه‌شنبه در نيمه جنوبي سيستان و بلوچستان و هرمزگان است.

طي مدت ياد شده درياي عمان، شرق خليج‌فارس و جزاير تنگه هرمز نيز در اين مدت باراني همراه با رعدوبرق خواهد بود. امروز و فردا در ارتفاعات البرز بارش‌هاي پراكنده انتظار مي‌رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۳۰:۰۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

اعلام محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي ۲ هفته‌اي در جاده هاي كشور براي اربعين ۱۴۰۳

رئيس پليس راهور فراجا محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي ۲ هفته‌اي در جاده‌هاي كشور در طول اجراي طرح ترافيكي ويژه اربعين ۱۴۰۳ را تشريح كرد.

سردار سيد تيمور حسيني با بيان اينكه طرح ترافيكي ويژه اربعين در جاده‌هاي كشور از ۱۹ مرداد ماه آغاز مي‌شود، گفت: در همين راستا و با هدف افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه در روزهاي برگزاري مراسم اربعين حسيني يكسري محدوديت‌ها و ممنوعيت‌ ترافيكي در محورهاي استان‌هاي خوزستان، ايلام، لرستان و كرمانشاه اعمال شده است.

وي ادامه داد: در استان خوزستان تردد كليه كاميون‌ها وتريلرها از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه در مسير اهواز ـ خرمشهر ـ شلمچه و بالعكس ممنوع است. در www.jetbet اين ايام خودروهايي كه قصد رفتن به سمت خرمشهر را دارند مي‌توانند از مسير اهواز ـ آبادان ـ شلمچه و بالعكس تردد كنند.

به گفته رييس پليس راهور انتظامي كشور تردد كليه كاميون‌ها، تريلرها و اتوبوس‌ها از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه از محور فرعي الوان (عبدالخان) ممنوع است، گفت: مسير جايگزين در اين مدت محور اهواز ـ سوسنگرد ـ بستان است.

حسيني درباره محدوديت‌هاي ترافيكي اعمال شده در جاده‌هاي استان ايلام نيز گفت: تردد كليه تريلرها، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناء حاملان موادسوختي و فاسدشدني از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه از محورهاي منتهي به دهلران ـ مهران ، حميل ـ ايلام، قلاجه ـ ايلام ، ايلام ـ ملكشاهي ـ مهران و ايلام ـ مهران ممنوع است.

وي ادامه داد: از تاريخ ۲۵ مرداد ماه تا هفتم شهريورماه اعمال هرگونه محدوديت و ممنوعيت ترافيكي براي كليه خودروها در مسيرهاي منتهي به پايانه مرزي مهران با توجه به شرايط ترافيكي و بنابر صلاحديد مامورين در محل صورت خواهد گرفت و اطلاع رساني لازم نيز در همان زمان انجام خواهد شد.

رييس پليس راهور انتظامي كشور درباره محدوديت‌هاي ترافيكي اربعين ۱۴۰۳ در جاده‌هاي لرستان نيز گفت: در استان لرستان نيز تردد كليه تريلرها، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه از محور كوهدشت ـ پلدخترـ اسلام آباد وبالعكس ممنوع است.

حسيني تصريح كرد: تردد كليه اتوبوس ها و ناوگان مسافربري از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه از محور خرم آباد ـ كوهدشت ـ پلدختر و بالعكس ممنوع است و مسير آزادراه خرم آباد ـ پل زال به عنوان مسير جايگزين تعيين مي‌شود.

وي درباره محورهاي استان كرمانشاه نيز خاطرنشان كرد: در اين محور تردد كليه تريلرها، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسدشدني از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريور ماه از محور اسلام آباد به پل‌دختر ممنوع است و مسير جايگزين به سمت ايلام، محور اسلام آباد قلاجه و مسير جايگزين به سمت لرستان و اهواز، محور كرمانشاه هرسين، نورآباد به لرستان تعيين شده است.

وي ادامه داد: همچنين برابر تدابير اتخاذ شده، تردد كليه تريلرها ، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه از محور كمربندي سرپلذهاب به قصرشيرين (ريخك) ممنوع بوده و محور قديم سرپل‌ذهاب به قصر شيرين (قره بلاغ) به عنوان مسير جايگزين تعيين مي‌شود.

حسيني خاطرنشان كرد: تردد كليه تريلرها ، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسدشدني از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه از محور اسلام آباد به قصرشيرين ممنوع بوده و محور اسلام آباد قلاجه گيلانغرب به عنوان مسير جايگزين تعيين مي‌شود.

به گفته رئيس پليس راهور فراجا تردد كليه خودروهاي ترانزيت و كاميون‌هاي حامل بارهاي صادراتي و وارداتي از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفتم شهريورماه در محورهاي منتهي به مرزهاي درگير طرح اربعين يعني مهران،شلمچه و پرويزخان برابر مصوبات جلسه كميته هماهنگي اجراي طرح‌هاي ويژه ترافيكي درسال ۱۴۰۳ ممنوع است.

حسيني همچنين گفت: در صورت بروز مشكلات ترافيكي در استان هاي درگير مراسم اربعين و بر اساس تدابير ابلاغي، محدوديت تردد براي خودروهاي باري حامل مواد سوختي و فاسد شدني نيز اعمال خواهد شد.

وي همچنين گفت: علاوه بر محدوديت‌هاي پيش‌بيني شده در محورهاي منتهي به مرزهاي درگير طرح اربعين در صورت افزايش حجم تردد و عدم گنجايش سطح راه و به منظور تخليه بار ترافيكي، محدوديت‌هايي به صورت روزانه و مقطعي براي انواع خودروها در اين محورها اعمال خواهد شد.

رئيس پليس راهور فراجا همچنين گفت كه مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه‌هاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان عزيز است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۵:۵۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حريف بعدي ناهيد كياني مشخص شد

ناهيد كياني در ديدار يك چهارم نهايي بايد به مصاف شايان تومي از تونس برود.

ديدار پاياني مرحله اول از رقابت‌هاي وزن منهاي ۵۷ كيلوگرم بين نمايندگان jetbet24 آمريكا و تونس برگزار شد كه در پايان تكواندوكار تونس با نتيجه دو بر يك از سد فيت ديلون از آمريكا گذشت.

با اين نتيجه ناهيد كياني بايد دقايقي ديگر به مصاف شايما تومي از تونس برود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۲:۱۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

علت غيبت دو بازيكن كليدي پرسپوليس در تمرينات چيست؟

پرسپوليس عصر امروز آخرين جلسه تمريني در اردوي تركيه را در غياب اوستون اورونوف و اميد عاليشاه برگزار كرد.

راندو در قالب سه گروه، فوتبال درون تيمي و مرور ضربات ايستگاهي و كرنر برنامه‌هاي اين تمرين بود كه ۶۵ دقيقه به طول انجاميد.

اميد عاليشاه و اوستون ارونوف به دليل مصدوميت در اين تمرين حضور نداشتند.

حسين نرم افزار جت بت بادامكي، معاون باشگاه نيز كه ديروز به اردوي تيم اضافه شد نظاره‌گر اين تمرين بود.

اين آخرين جلسه تمريني پرسپوليس در اردوي تركيه بود كه در فضايي شاداب انجام شد. شاگردان گاريدو فردا در آخرين ديدار تداركاتي خود در اين اردو به مصاف تيم آهال تركمنستان مي‌روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۸:۴۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

انتخاب مسعود پزشكيان براي ۳ وزارتخانه مشخص شدند/ گزينه وزارت اطلاعات كيست؟+ جزئيات

آقاي پزشكيان رئيس جمهور براي كابينه پيشنهادي تصميم گرفته است كه آقاي عباس عراقچي را به عنوان وزير امورخارجه، آقاي امير خلبان عزيز نصيرزاده را به عنوان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي ايا سايت جت بت معتبر است مسلح و آقاي خطيب را به عنوان وزير اطلاعات به مجلس پيشنهاد بدهد.

وي گفت: درباره وزارت كشور جمع بندي‌هاي نهايي صورت گرفته است و فردا وزير پيشنهادي‌ كشور نيز مشخص خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۰:۱۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

پيام ادبي بازيكن پرسپوليس بعد از جلب توجه گاريدو | شما باش تا ما ببينيم!

سعيد صادقي بعد از جلب توجه گاريدو پيامي را در فضاي مجازي به اشتراك گذاشت و حالا بايد ديد اين بازيكن پرسپوليس به روزهاي اوجش برمي‌گردد.

انتظار مي‌رفت سعيد صادقي يكي از بازيكنان مازاد پرسپوليس براي فصل جديد باشد ولي گويا او توانسته نظر گاريدو را براي ادامه حضور در جمع سرخپوشان جلب كند. در همين راستا، وينگر ۳۰ساله قرمزها كه عمده نيم‌فصل دوم فصل گذشته را هم روي نيمكت ذخيره‌ها پشت سر گذاشت، تصويري از خودش در دانلود جت بت ios اينستاگرام منتشر كرده و نوشته: «چشم ديدن همديگر را داشته باشيم. هر كسي به هر جا رسيده اراده‌اش را داشته و سختي‌اش را كشيده.» كلا فوتباليست‌هاي ايراني به‌قدري از اين استوري‌ها مي‌گذارند كه تو فكر مي‌كني وسط فرهنگستان ادب فارسي نشستي اما همين كه مسابقات شروع مي‌شود آن روي واقعي‌شان را مي‌بيني! در مورد شخص سعيد خان هم كاش او اول باشد تا بعد به چشم بيايد. روي نيمكت، با حضورهاي چند دقيقه‌اي فاجعه‌بار، چطور بايد شما را ببينيم!؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۵:۳۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

عكس| بانمك‌ترين اتفاق المپيك اين تصوير است!

يكي از بانمك‌ترين اتفاقات المپيك پاريس، روي سكو رخ داد. حتما بارها ديده‌ايد كه ورزشكاراني كه مدال مي‌گيرند، براي ژست پيروزي و قهرماني، مدالشان را گاز مي‌گيرند.

اما گويا ژيمناست چيني از اين سنت قديمي بي‌خبر بود و بعد از دريافت مدال، با نگاه كردن به ورزشكاران ايتاليايي ياد گرفت كه مدال را روي سكو گاز بگيرد. اين ويدئو حالا به‌عنوان بانمك‌ترين صحنه المپيك پاريس ۲۰۲۴ در فضاي مجازي دست به‌دست مي‌شود. اگر شما هم جزو كساني هستيد كه نمي‌دانيد چرا ورزشكاران مدالشان را گاز مي‌گيرند، بايد بگوييم در گذشته يكي از راه‌هاي تشخيص طلا اين بود كه آن را گاز مي‌زدند، چون طلا نسبت به فلزات ديگر نرم‌تر و قابل انعطاف‌تر است. اينطور ثبت نام در جت بت بود كه اگر طلا را گاز بزنيد و جاي دندان‌هاي خود را روي آن ببينيد، مي‌توانيد تشخيص دهيد احتمالا طلاست. اين موضوع در رابطه با المپيك كاملا بي‌معني است اما اين سنت همچنان پابرجاست. به همين دليل در المپيك طلايي‌ها بعد از كسب مدال آن را گاز مي‌زنند. عكاسان نيز پس از كسب مدال از ورزشكاران مي‌خواهند آن را گاز بگيرند؛ چرا كه اين تصاوير نمادي است كه همه به آن عادت كرده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۱:۱۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حمله موشكي سپاه

مسعود ستايشي روز سه‌شنبه در چهل و دومين نشست خبري، ايام شهادت امام هادي (ع) را تسليت گفت و با تبريك حلول ماه رجب اظهار داشت: لازم است نسبت به وقوع حادثه تروريستي در سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني تاسف خالصانه خود را ابراز داريم.

وي ادامه داد: هيچ شكي نيست كه تروريست داعش زايده صهيونيست‌ها و آمريكاست و براي ايجاد جهاني پر از قتل و غارت و جنايت و خونريزي استكبار با آنها همراهي دارد.

ستايشي افزود: رژيم رو به زوال صهيونيستي براي جلوگيري از زوال خود گمان دارد دانلود برنامه جت بت با تجهيز تروريست‌ها نفس راحتي براي سال‌هاي مديد داشته باشد اما طوفان القصي نشان داد اينها خيالي بيش نيست.

سخنگوي قوه قضاييه اضافه كرد: رژيم پليد و خونخوار صهيونيستي كه مسبب حادثه تروريستي كرمان و ديگر حوادث است، به زودي زود ضربه آن را خواهد خورد.

وي تصريح كرد: مردم امروز نابودي و انتقام رژيم نجس صهيونيستي را فرياد مي‌زنند و وعده تخلف ناپذير الهي است كه دير زماني نيست كه واژه رژيم منحله وصف غاصبان بيت المقدس خواهد شد.

سخنگوي قوه قضاييه ضمن تسليت حمله سازماندهي شده از سوي رژيم صهيونيستي توسط گروهك تروريستي داعش اعلام كرد كه دستگاه قضا با كمال اقتدار و صلابت اين موضوع را دنبال كرده و عوامل متعدد از جمله سركرده اين حمله بازداشت و يا در مرحله شناسايي قرار دارند.

وي از تلاش سربازان امام زمان(عج) در تعقيب و شناسايي عوامل اين حمله تروريستي قدرداني كرد و افزود: سربازان امام زمان نقاط تاريك بسياري را روشن و آشكار ساختند كه جاي تقدير و تشكر دارد.

ستايشي گفت: به مردم اين اميد را مي دهيم كه نسبت به عوامل اين حادثه برخورد عبرت آميز داشته باشيم.

سخنگوي قوه قضاييه همچنين حمله ناجوانمردانه آمريكا به مبارزان يمن را محكوم كرد و گفت كه مردم يمن درحال ديكته كردن قدرت مقاومت منطقه به رژيم صهيونيستي و آمريكا هستند.

ستايشي با اشاره به عمليات بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در هدف قرار دادن مراكز جاسوسي صهيونيست ها و داعش در كردستان عراق و سوريه، از آن به عنوان ضربه و سيلي سخت سپاه پاسداران به عوامل تروريستي در منطقه ياد كرد و ضمن تبريك اين عمليات موفقيت آميز، آثار آن را در اقتدار ملي قابل تحسين دانست.

آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده مديران سابق بانك مركزي
سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوالي درباره وضيعت مديران سابق بانك مركزي گفت: با پذيرش تقاضاي اعاده دادرسي موضوع ماده ۴۷۴ از سوي ديوان عالي اتخاذ تصميم شده و به‌ منظور اتخاذ تصميم قانوني به دادگستري استان تهران ارسال شده است.

ستايشي ادامه داد: اين موضوع در شعبه هم‌عرض مجتمع قضايي ويژه رسيدگي به جرائم اقتصادي مورد اتخاذ تصميم قرار خواهد گرفت.

بازداشت ۳۵ نفر از عوامل تروريستي كرمان
ستايشي در پاسخ به سوالي درباره رسيدگي قضايي به حادثه تروريستي كرمان اظهار داشت: به لحاظ اهميت موضوع به قيد فوريت، اين موضوع در دستور كار دادگستري استان كرمان قرار گرفت و ضابطين عام و خاص نسبت به شناسايي عوامل و مرتبطين اقدام كردند.

سخنگوي قوه قضاييه اظهار داشت: تا به اين لحظه ۳۵ نفر در اين پرونده دستگير شده‌اند و از محل مهيا شده براي اقدامات بعدي تروريستي اقلام و ابزار ساخت جليقه هاي انتحاري و وسايل الكترونيك و پودرهاي ساخت بمب و ساچمه هاي بسته بندي شده كشف شد.

وي با بيان اينكه افرادي در ۶ استان براي تحرك اين تروريست‌ها اقداماتي انجام داده بودند كه شناسايي و تفهيم اتهام شدند، افزود: براي متهميني كه متواري هستند، اقدامات لازم انجام شده كه در آينده طي اطلاعيه هاي سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاع رساني خواهد شد.

ستايشي در اين ارتباط به عمليات موفقيت آميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در هدف قرار دادن مقر موساد در اربيل و مقر داعش در سوريه اشاره كرد و اظهار داشت: شب گذشته سيلي سخت از سوي سپاه به تروريست ها نواخته و ضربه مهلكي به پايگاههاي آنها وارد شد.

سخنگوي قوه قضاييه خاطر نشان كرد: ياد زائران شهيد گلزار شهداي كرمان كه ۱۳ دي ماه امسال به شهادت رسيدند هيچگاه از تاريخ پاك نمي شود؛ در اين حادثه شاهد شهادت ۹۴ نفر از هموطنانمان بوديم و ۱۴ نفر از آنان تبعه افغانستان بودند.

پرونده عاملان شهادت آرمان علي‌وردي در مرحله انشاي رأي
سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به پرسش ايرنا در باره آخرين وضعيت پرونده عاملان شهادت آرمان علي‌وردي گفت: جلسات دادرسي مربوط به اتهامات متهمان اين پرونده به پايان رسيده و قضات در شعبه ۱۳ دادگاه كيفري يك استان تهران در حال انشاي رأي و اتخاذ تصميم نهايي هستند كه در اين زمينه اطلاع رساني مي‌شود.

ستايشي يادآور شد: اتهامات متهمان اين پرونده، محاربه و مشاركت در قتل و اجتماع و تباني عليه امنيت كشور است.

تشديد مجازات سارقين و خفتگيرها
سخنگوي قوه قضاييه درباره مجازات تكميلي در مورد سارقين و زورگيران با توجه به تاكيد و تذكر رييس قوه قضاييه مبني بر تشديد برخورد با برخي از انواع سرقت كه به امنيت رواني مردم خدشه وارد مي كند، اظهار داشت: چنانچه اقدام اين افراد و زورگيران بر حس امنيت مردم و روان آنان تاثير به مراتب بيش از مبلغ سرقت داشته باشد و اذهان عمومي را تحت تاثير قرار دهد، با قاطعيت برخورد خواهد شد و ميزاني براي اينگونه جرم ها وجود ندارد.

ستايشي اضافه كرد: رديابي موبايل هاي سرقتي در سراسر كشور و توسعه سامانه رديابي كالاهاي سرقتي و تهيه و بارگذاري ۱۸ پيام آموزشي از جمله اقدامات قوه قضاييه در حوزه سرقت و پيشگيري از اين پديده بوده است.

سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوالي درباره مجازات جايگزين حبس براي قطع انگشتان دست گفت: مجازات قطع انگشت تنها در طرق‌هايي اعمال مي شود كه داراي شرايط خاص است و بايد تمام شرايط ماده ۲۶۸ قانون مجازات را دارا باشد.

وي ادامه داد: در مورد سرقت خرد اين طور نيست كه قطع انگشتان اعمال شود. با توجه به آمار محكوميت ها در اين زمينه به خاص بودن اين مجازات ها پي مي‌بريم.

ستايشي درباره ساير جرايم كه مستوجب جرايم سنگين است، گفت: اگر نگاهي به نظام اقتصادي كشور يا تشديد مجازات مرتكبين اختلاس داشته باشيم به اين امر مي رسيم كه قانونگذار براي اينگونه جرايم‌ مثل اختلاس مجازات سنگين درنظر گرفته است.

اصلاح قانون جرايم رايانه‌اي كليد خورد/صيانت از اطلاعات افراد از مصاديق حقوق عامه است
از سخنگوي قوه قضاييه درباره حمله سايبري به يكي از سكوهاي اينترنتي (اسنپ فود) اظهار داشت: موضوع حفاظت از اطلاعات خصوصي و داده‌ها در سامانه‌هاي دولتي و خصوصي بايد مورد اهتمام قرار گيرد زيرا از مصاديق حقوق عامه است.

وي ادامه داد: اين موضوع از طريق دادستاني و سازمان بازرسي كشور از بابت رعايت قانون كشور و امنيت سايبري در نهادهاي خدماتي غيردولتي در دستور كار قرار گرفته است و علاوه بر اين در موضوع برخي خلاءهاي قانوني مورد بررسي ‌براي رفع آن اقدام شده است.

ستايشي يادآور شد كه پيش نويس اصلاح قانون جرايم رايانه‌اي در مورد حفاظت در داده‌هاي رايانه‌اي و مفاد مربوط به قصور متوليان تهيه و امروز تقديم رياست قوه قضاييه شد تا با تاييد مراحل تصويب را طي كند.

وي افزود: در اين پيش نويس، صيانت از داده‌ها به طور ويژه ديده شده است تا شاهد اتفاقات خوبي در حوزه فعاليت سايبري در كشور باشيم.

آخرين وضعيت پرونده مديران سابق بورس
سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوالي درباره آخرين وضعيت پرونده مديران سابق بورس و اين كه آيا حسين فريدون اكنون در زندان است يا نه گفت: فرد مورد سوال اخير تا جايي كه اطلاع داريم در حال تحمل كيفر حبس است و بنا بر اطلاع ما پرونده مفتوح كيفري ندارد.

وي درباره پرونده مديران سابق بورس افزود: طبق آخرين اطلاع، براي ۶ نفر از مديران سابق و وقت بورس پرونده اي در شعبه ششم دادسراي رسيدگي به جرايم اقتصادي تشكيل شده و در نهايت پرونده متضمن كيفرخواست به شعبه ۲ دادسراي جرايم اقتصادي ارجاع و تاكنون سه جلسه دادگاه هم برگزار شده است و جلسه بعدي هم ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۴:۳۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خطيب

كه يك منبع آگاه در گفت‌وگو با اين خبرگزاري خبر داد: آقايان خطيب براي دانلود اپليكيشن جت بت وزارت اطلاعات، عراقچي براي وزارت خارجه و نصيرزاده براي وزارت دفاع معرفي خواهند شد.

گزينه وزارت كشور فردا نهايي خواهد شد.

سيّد اسماعيل خطيب در دولت سيزدهم سمت وزير اطلاعات ايران را برعهده دارد. او پس از شكل‌گيري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خطيب از جملهٔ پيشگامان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال‌هاي ۱۳۵۹–۱۳۶۰ بود.

سيد عباس عراقچي نيز در دولت دوازدهم و يازدهم، معاونت سياسي وزارت خارجه را بر عهده داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۴:۵۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حركت روزانه قطارهاي مترو معادل ۶بار پيمايش مرزهاي آبي و خاكي

مسعود درستي در جريان بازديد جمعي از اعضاي شوراي عالي استان‌ها و اعضاي كميسيون عمران و حمل ونقل شوراي شهر تهران اظهار كرد: در حال حاضر متروي تهران حدود 300 كيلومتر دانلود جت بت مسير و 184 ايستگاه دارد كه ظرفيت جا‌به‌جايي آن يك ميليون و 800 هزار نفر است اما ظرفيت جا‌به‌جايي 2.5 ميليون نفر در حال ايجاد است.

وي ادامه داد: روزانه بيش از 1900 حركت قطار در شبكه مترو انجام مي‌شود كه معادل طي 56 هزار مسافت و معادل 6 بار پيمايش مرزهاي آبي و خاكي كشور است.

مديرعامل شركت راه‌‌آهن شهري تهران و حومه با بيان اينكه به جز خطوط 6 و 7 تقريبا ساير خطوط تكميل شده اما برنامه توسعه خطوط 2،4، 6 و 7 نيز در دستور كار قرار گرفته است، تصريح كرد: تا پايان سال خطوط 7 گانه مترو تكميل خواهد شد و در سال‌هاي بعدي شروع و تكميل خطوط جديد انجام خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۳:۰۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)