اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

حضور خريد جديد آبي‌ها در كمپ حجازي +عكس

ديديه اندونگ، گزينه مدنظر تيم استقلال پس از انجام تست‌هاي پزشكي در محل تمرين استقلال در كمپ حجازي حضور پيدا كرد.به نظر مي رسد نتبجه تست پزشكي اين ستاره گابني مثبت بوده كه او پس از تاييد تست پزشكي، براي شركت در تمرين تيم استقلال در كمپ زنده ياد ناصر حجازي حضور پيدا كرده است.

با حضور ثبت نام مگاپاري اندونگ در تمرين تيم استقلال به نظر مي رسد بايد به طور قطع، اين بازيكن را در فصل آينده آبي پوش بدانيم. احتمالا به زودي باشگاه استقلال به صورت رسمي از اين بازيكن رونمايي خواهد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۱:۲۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

المپيك ۲۰۲۴| صعود مهران برخورداري به فينال با هت‌تريك پيروزي

در ادامه مسابقات تكواندو در المپيك 2024 پاريس، مهران برخورداري در مرحله نيمه نهايي وزن 80- كيلوگرم مقابل «گئون وو سئو» نفر 4 رنكينگ جهاني از كره جنوبي قرار گرفت.

برخورداري با رنكينگ جهاني 8، كه پيش از اين megapari ios مقابل «جايسانوف» ازبكستاني و «السيو» ايتاليايي پيروز شده بود، در مبارزه با تكواندوكار كره‌اي در سه راند با نتيجه 2 بر يك پيروز شد و گام به مسابقه نهايي گذاشت.

ملي‌پوش كشورمان در راندهاي دوم و سوم با نتايج 13 بر 9 و 12 بر 8 پيروز شد و در راند اول 4 بر 2 باخت.

برخورداري از ساعت 23:07 امشب در فينال بايد با برنده جدال نمايندگان آمريكا و تونس مبارزه كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۳:۳۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

مربي استقلال در فرودگاه كتك خورد؛ كار به كلانتري كشيده شد!

ده سال پس از آن كه هواداران استقلال تهران به كلاه قرمز رنگ آندرانيك تيموريان در تمرين آبي پوشان پايتخت حساسيت نشان دادند، هواداران استقلال خوزستان در فرودگاه شهر اهواز، حسين كعبي را به خاطر ورود به مگاپاري پيراهن قرمز رنگ كتك زدند! البته با اين تفاوت كه آندرانيك تيموريان به ميل و اراده خودش كلاه يك تيم بيسبال امريكايي را به سر خود گذاشته بود اما حسين كعبي، مربي استقلال خوزستان هيچ نقشي در انتخاب پيراهن رنگ قرمر تنش نداشت.

وقتي كاروان استقلال خوزستان از تهران به اهواز برگشت، هواداراني كه در فرودگاه منتظر آبي پوشان بودند، از لباس قرمز رنگ شاگردان بوژوويچ تعجب كردند. استقلالي كه لباس تمريني‌اش قرمز باشد، يادآور استقلال تاجيكستان است نه استقلال تهران و خوزستان كه هوادارانش به رنگ قرمز حساسيت دارند.

البته همان بار اول كه اين لباس تمريني در اردوي تهران بر تن آبي پوشان خوزستاني ديده شد، واكنش همه را در پي داشت و هم رسانه ها و هم مردم از مديران استقلال خوزستان بابت انتخاب رنگ قرمز براي تمرين و مهم تر از آن براي اعضاي كادرفني استقلال خوزستان تعجب كردند.

شب گذشته در فرودگاه اهواز، هواداران متعصب استقلال خوزستان نسبت به رنگ قرمز اعتراض كردند و اين اعتراض منجر به درگيري آنها با حسين كعبي شد. درگيري به حدي شديد بود كه حسين كعبي و دو نفر از مربيان و مديران استقلال خوزستان به كلانتري رفتند و از ضارب و همراهانش شكايت كردند.

مديرعامل استقلال خوزستان خيلي تلاش كرد اين خبر به رسانه ها نرسد و حتي در تماس تلفني با خبرنگاران اهوازي مانع انتشار خبر شد اما حالا خبر درگيري و كتك كاري به تهران رسيده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۴:۵۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خاطره تلخ در نخستين حضور المپيكي؛ مدال و وزنه از دست نماينده ايران در پاريس افتاد!

وزنه‌بردار ايران در دسته ۸۹ كيلوگرم المپيك ۲۰۲۴ پاريس موفق به گرفتن مدال برنز نشد.

رقابت‌هاي وزنه‌برداري المپيك ۲۰۲۴ پاريس، امروز (جمعه) با برگزاري رقابت‌هاي دسته ۸۹ كيلوگرم برگزاري شد و ميرمصطفي جوادي نماينده كشورمان در رقابت با ۱۱ وزنه‌بردار به روي تخته رفت و در پايان به عنوان پنجم دست يافت.

ميرمصطفي جوادي در حركت يك ضرب خود ابتدا موفق به مهار وزنه ۱۶۴ كيلوگرم شد. او در دومين حركت خود درخواست وزنه ۱۶۸ كيلوگرم را داشت كه در مهار اين وزنه نيز موفق بود. نماينده كشورمان در سومين حركت در مهار وزنه ۱۷۱ كيلوگرم ناموفق بود تا با ۱۶۸ كيلوگرم به كار خود در حركت يك ضرب پايان دهد.

نماينده وزنه‌برداري كشورمان در نخستين حركت دو ضرب وزنه ۲۰۴ كيلوگرمي را بالاي سر برد. نماينده كشورمان در دومين حركت خود وزنه ۲۱۷ كيلوگرم را دانلود اپ مگاپاري انتخاب كرد كه تا در صورت بالا بردن ركورد جديد حركت دو ضرب المپيك را به نام خود ثبت كند، اما در مهار اين وزنه ناموفق بود. جوادي در حركت سوم نيز در مهار اين وزنه ناموفق بود تا در مجموع با ۳۷۲ كيلوگرم در جايگاه پنجم قرار بگيرد.

در اين دسته كارلوس نازار از بلغارستان با مهار وزنه ۱۸۰ كيلوگرم در يك ضرب، ۲۲۴ كيلوگرم در دو ضرب كه ركورد جديد حركت دو ضرب المپيك بود و با مجموع ۴۰۴ كيلوگرم كه به مدال طلاي دسته ۸۹ كيلوگرم دست يافت. ييسون لوپز از كلمبيا با ۱۸۰ كيلوگرم در يك ضرب، ۲۱۰ كيلوگرم در دو ضرب و با مجموع ۳۹۰ كيلوگرم به مدال نقره رسيد و آنتونيو پيتزولاتو با ۱۷۰ كيلوگرم در يك ضرب و ۲۱۲ كيلوگرم در دو ضرب با مجموع ۳۸۴ كيلوگرم به مدال برنز رسيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۷:۵۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

مدال برنز واليبال المپيك به آمريكا رسيد

ديدار رده‌بندي مسابقات واليبال بازي‌هاي المپيك 2024 پاريس عصر امروز اپليكيشن مگاپري جمعه بين دو تيم ايتاليا و آمريكا برگزار شد و با برتري آمريكا به پايان رسيد.

تيم ملي آمريكا در اين بازي با حساب 3 بر صفر حريف خود را شكست داد و به مدال برنز بازي‌هاي المپيك رسيد.

مسابقه فينال، بين دو تيم لهستان و فرانسه، فردا شنبه برگزار مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۳:۵۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

آخرين فرصت پرسپوليس براي صدور رضايت‌نامه عطيه‌الله

در حالي كه روز گذشته رضا درويش مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه توافقات با باشگاه سوچي روسيه و عطيه‌الله بازيكن مراكشي صورت گرفته و فقط امضاي قرارداد با عطيه‌الله باقي مانده است، اما دانلود مگاپاري شرط ناگهاني باشگاه سوچي مبني بر صدور رضايت‌نامه قرضي به شرط تمديد قرارداد ورق را برگرداند و عطيه‌الله حاضر به تمديد قراردادش با تيم سقوط كرده سوچي نيست.

اكنون باشگاه پرسپوليس به باشگاه سوچي اعلام كرده تا فردا منتظر حل و فصل اين مشكل بين باشگاه روسي و بازيكن مراكشي مي‌ماند و اگر رضايت‌نامه صادر نشود سراغ ساير گزينه‌ها خواهد رفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۵۸:۱۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

عبور شهرداري از خط قرمز ولايت

او مي‌گويد: تغيير كاربري‌هايي در اين بوستان اتفاق مي‌افتد كه در مورد تغيير كاربري آن سوال پرسيدم و نحوه و مدت واگذاري‌ها را نيز مطرح كردم كه بر چه اساسي انجام شده است؟ اين بوستان مي‌تواند يكي از ذخاير اكولوژيك باشد اما براي ديگر كاربري‌ها اختصاص داده شده است.

اقراريان با اشاره به وضعيت مجموعه ساصد و واگذاري‌ها در آن، هم مي‌گويد: بخشي از آن به منطقه ۱۳ واگذار شده اما بخشي ديگر به افراد و سازمان‌ها واگذار مي‌شود و اگر قرار باشد واگذاري صورت بگيرد بايد مجوز شورا را داشته باشد. اين موضوع براي ما شفاف نيست و شهرداري بايد در اين خصوص به صورت شفاف پاسخ دهد.

مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران هم يادآوري كرده كه پيش از افتتاح قرار بود فروشگاهي بزرگ در آن ساخته شود اما در روز افتتاح مقام معظم رهبري فرمودند كه تمام فضا، پارك باشد. مباحثي مگاپري بدون فيلتر مطرح شد اما گفتيم كه بايد فضاي پارك حفظ شود. سال‌هاست طراحي‌هايي در آن صورت گرفته كه بايد اجرايي شود. بايد بخشي از اين بوستان كه خشك است و استفاده‌اي از آن نمي‌شود، مورد استفاده قرار بگيرد.

مهدي اقراريان در گفت‌و‌گو با اكوايران درخصوص اين نگراني‌ها توضيح مي‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۹:۲۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

رسانه عبري: نتانياهو از ترس فروپاشي كابينه، در معامله با حماس كارشكني مي‌كند

روزنامه عبري معاريو ضمن ابراز نگراني نسبت به گسترش دامنه جنگ و اينكه در صورت وقوع آن رژيم صهيونيستي مجبور به درگيري در هفت ميدان مختلف خواهد شد، نوشت، بنيامين نتانياهو از انجام اقدام مورد نياز يعني معامله تبادل اسرا با حماس امتناع مي‌ورزد.

به گزارش ايسنا، «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر از مسئوليت خود درباره حمله هفت اكتبر طفره رفته و به دنبال راه‌هايي براي اخراج «يوآو گالانت» وزير مگاپاري امنيت خود است. نتانياهو در حالي از امضاي قرارداد با حماس خودداري مي‌كند كه منطقه «غلاف غزه» متلاشي و شمال فلسطين اشغالي در مرز با لبنان در آتش است.

روزنامه عبري معاريو نوشت: مشكل اين است كه نتانياهو مدت‌هاست ديگر بر اوضاع كنترل ندارد و از يك طرف آلت دست «ايتامار بن گوير» وزير امنيت ملي و «بتسئليل اسموتريچ» وزير دارايي خود و از طرف ديگر همسر و پسرش شده است و ديگر نمي‌دانيم كه بايد از كدام طرف بيشتر بترسيم.

نتانياهو از فروپاشي كابينه‌اش مي‌ترسد

طبق اين گزارش، «نتانياهو امروز در برابر گزينه تاريخي است و منابع دولت آمريكا تاكيد مي‌كنند كه گزينه عربستان همچنان پويا و موجود است.
در اين گزارش آمده است كه معامله درباره غزه به تحقق نيمه فوري توافق عادي‌سازي روابط با عربستان اجازه داده و در تشكيل رسمي ائتلاف منطقه‌اي عليه ايران و در رأس آن با مشاركت آمريكا و اسرائيل كمك خواهد كرد.»

«بن كسپت» نويسنده اين مقاله گفت، تكميل قرارداد در غزه همچنين به پايان دادن اتفاقات در شمال فلسطين اشغالي با توافق يا بدون توافق كمك خواهد كرد.
در همين راستا، او افزود، نتانياهو مي‌داند كه بايد بعد از دولت‌هاي امارات، بحرين، مراكش و كشورهاي ديگر روابط خود را با عربستان عادي‌سازي كند. بنابراين بايد درباره مسئله فلسطين كاري كند و بايد به مذاكرات برگردد.

وي گفت: نتانياهو از تشكيل كشور فلسطين نگران نيست، بلكه از فروپاشي كابينه‌اش مي‌ترسد و تنها به اين دليل بر روي آينده همه ما شرط‌بندي و امنيت ما را قمار كرده و در انتظار دونالد ترامپ است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۱:۲۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

شرط مهم استقلال براي عقد قرارداد با اندونگ

ديديه اندونگ شب گذشته وارد تهران شد تا مراحل عقد قرارداد با اين باشگاه را طي كند اما مسئولان اين باشگاه براي تهيه بليت يك شرط مهم در نظر گرفته اند.

مديران استقلال به اين بازيكن و مدير برنامه هايش اعلام كرده اند melbet.com در صورتي كه در تست هاي پزشكي مشخص شود وي طي دو سه سال اخير مصدوميت سنگين داشته باشد با وي قرارداد امضا نخواهند كرد.

قرار است اين بازيكن امروز تست هاي پزشكي را پشت سر بگذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۸:۵۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

رادان: خودروي زائران اربعين به دليل خلافي بالا توقيف نمي‌شود

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: اين وعده را به زائران اربعيني مي‌دهم كه خودرو‌هايي كه در راه مسير‌هاي ۷ گانه مرز‌هاي زميني و يا فرودگاه هستند به دليل خلافي بالاي ۵ ميليون تومان توقيف نمي‌شوند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا امكان مساعدت و عدم توقيف خودروي زائران ورود به سايت مل بت اربعيني به دليل داشتن خلافي بالاتر از ۵ ميليون تومان وجود دارد؛ اظهار كرد: امسال از زائران اربعيني درخواست شده است تا به دليل كم بودن تعداد وسايل نقليه حمل و نقل عمومي با وسايل نقليه شخصي به مرز‌هاي ۷ گانه مراجعه كنند.

رادان افزود: به همين دليل اين وعده را به زائران اربعيني مي‌دهم كه خودرو‌هايي كه در راه مسير‌هاي ۷ گانه مرز‌هاي زميني و يا فرودگاه هستند به دليل خلافي بالاي ۵ ميليون تومان توقيف نمي‌شوند.

فرمانده كل انتظامي بيان كرد: البته اين مساعدت تنها در بازه اربعين و تنها در جاده‌هاي منتهي به مرز‌هاي ۷ گانه است.

بر اساس اين خبر، رئيس پليس راهور پيش‌تر اعلام كرده بود: همان طور كه در طرح‌هايي مانند طرح نوروزي و تابستانه با رانندگاني كه تخلفات حادثه‌ساز انجام دهند برخورد مي‌شود در بازه اربعين هم اگر راننده‌اي مرتكب تخلف شود با او برخورد خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۵۵:۰۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)