اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

فرهاد دانشجو از رياست دانشگاه تربيت مدرس استعفا داد

در متن نامه استعفاي دكتر فرهاد دانشجو خطاب به وزير علوم، تحقيقات و فناوري آمده است: «با توجه به انتخابات پرشور و تاريخ‌ساز اخير رياست‌جمهوري نسخه بدون فيلتر وان ايكس بت و تغييرات طبيعي آتي حاصل از آن در مسئوليت‌هاي اجرايي كشور و نياز به تعامل مؤثر بين رئيس‌جمهور محترم كه رئيس هيئت امناي دانشگاه تربيت مدرس هستند و معاون اول رئيس‌جمهور و وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري و وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كه همگي از اعضاي حقوقي هيئت امناي دانشگاه تربيت مدرس نيز هستند و همچنين به دلايل شخصي و ضرورت اينكه اينجانب بتوانم به سلامت مادر مهربانم بيشتر رسيدگي كنم و به رسم احترام، استعفاي خود را تقديم مي‌كنم.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۳۴:۴۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

بيانيه مشترك ۵ كشور غربي در حمايت از رژيم صهيونيستي

روزنامه هاآرتص در خبري در اين رابطه اعلام كرد: رئيس جمهور آمريكا، نخست‌وزير آدرس بدون فيلتر وان ايكس بت بريتانيا، صدر اعظم آلمان، نخست‌وزير ايتاليا و رئيس جمهور فرانسه از بيانيه سه‌جانبه آمريكا، مصر و قطر براي برگزاري نشست مذاكرات بين اسرائيل و حماس در روز پنجشنبه آينده حمايت كردند.

اين نشست قرار است براي آزادي 115 اسير اسرائيلي و آتش‌بس در نوار غزه تلاش كند.

اين بيانيه هدف از اين نشست را، دستيابي به توافق در نزديك‌‌ترين زمان ممكن و بدون تلف كردن وقت، اعلام كرده است.

رهبران پنج كشور غربي همچنين بدون اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه از تمامي طرف‌ها خواستند تا به تعهدات خود عمل كرده و اجازه دسترسي نوار غزه به كمك‌هاي بشردوستانه را به شكل مستمر بدهند.

در پايان اين بيانيه نيز رهبران اين كشورها بر حمايت خود از رژيم اسرائيل در مقابله با هر نوع تهاجم ايران و گروه‌هاي مختلف كه مورد حمايت ايران توصيف شده تأكيد و از آنها خواسته شده است تا تهديدهاي خود را در رابطه با حمله با اسرائيل پس بگيرند.

دويچه‌وله نيز نوشت: جو بايدن، رئيس‌جمهور آمريكا روز دوشنبه با سران دولت‌هاي آلمان، بريتانيا، فرانسه و ايتاليا تماس گرفت. او در اين تماس تلفني درباره وضعيت بسيار پرتنش خاورميانه و خطر انتقام‌جويي ايران گفت‌وگو كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۴:۰۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

آمريكا براي نجات اسرائيل از پاسخ حزب‌الله به دست و پا افتاد

در حالي كه تحركات ديپلماتيك آمريكا و كشورهاي غربي و تماس‌هاي آنها با مقامات لبناني با هدف متقاعد كردن دولت لبنان به تحت فشار قرار دادن مقاومت اين كشور، جهت خودداري از پاسخ به جنايت تروريستي رژيم اشغالگر در بيروت، به‌شكل فزاينده ادامه دارد، رسانه‌هاي لبناني از سفر قريب‌الوقوع «آموس هوكشتاين» فرستاده آمريكا به بيروت خبر دادند.

در اين زمينه روزنامه الاخبار به نقل از منابع رسمي آدرس بدون فيلتر وان ايكس بت لبنان گزارش داد: هوكشتاين كه ديروز وارد تل‌آويو شده است، فردا قصد دارد به بيروت بيايد و مجدداً به‌دنبال ارسال پيام‌هاي اغواكننده و همچنين ايجاد فضاي ارعاب عليه لبنان خواهد بود تا حزب‌الله را وادار به عقب‌نشيني از پاسخ به دشمن صهيونيستي كند.

منابع آگاه در اين راستا گزارش دادند كه هوكشتاين مجدداً هيچ راهكاري براي حل درگيري‌ها ندارد و در شرايطي كه مي‌داند رژيم اشغالگر هيچ تمايلي به توقف جنگ در غزه ندارد، مجدداً به بيروت آمده است تا باز هم شانس خود را امتحان كند و مقامات لبناني را تحت فشار قرار دهد.

منابع لبناني در اين زمينه تأكيد كردند: ديدار صميمانه هوكشتاين با افسران ارتش رژيم اشغالگر، نشان مي‌دهد او هيچ ترسي از اينكه متهم به همكاري با اسرائيل در تحركات متجاوزانه آن عليه لبنان شود، ندارد و بنابراين دليلي ندارد كه مقامات لبناني تصور كنند هوكشتاين يك ميانجي است و بايد دوستانه با او برخورد كرد.

الاخبار در ادامه گزارش داد: تأكيد مقامات رسمي لبنان مبني بر عدم‌تعهد هوكشتاين به گفته‌هاي خود در آستانه ترور فؤاد شكر، جاي هيچ ترديدي را باقي نمي‌گذارد كه اين فرستاده صهيونيست آمريكايي در يك عمليات گمراه‌كننده از خلال فرستادن پيام‌هاي اطمينان‌بخش به لبناني‌ها، مبني بر اينكه بيروت و ضاحيه آن خارج از دايره هدفگيري‌هاي اسرائيل هستند، شركت كرده است. حمله تروريستي كه رژيم اشغالگر اخيراً در بيروت انجام داد و علاوه بر شهادت فرمانده حزب‌الله، منجر به شهادت تعدادي از غيرنظاميان هم شد، گواه اين امر و كمپين فريبكارانه آمريكايي‌هاست.

اين رسانه لبناني به نقل از منابع آگاه تأكيد كرد: دولت آمريكا بعد از مشاهده اصرار محور مقاومت بر دادن پاسخ به رژيم اشغالگر، در تلاش است تا ديپلماسي خود را براي مهار آتشي كه دامن آمريكا را هم خواهد گرفت فعال كند، بنابراين احتمال دارد كه هوكشتاين همان صحبت‌هاي قبلي خود را در بيروت تكرار كند و حامل پيام‌هاي ارعاب تكراري براي لبناني‌ها باشد، مبني بر اينكه؛ "در صورت وقوع جنگ، اسرائيل، لبنان را نابود خواهد كرد و اين جنگ به‌نفع لبنان نيست".

چندي قبل هم بعد از تشديد حملات موشكي حزب‌الله عليه شمال فلسطين اشغالي كه موجب وحشت صهيونيست‌ها و حتي آمريكا و غرب نيز شد، اين فرستاده جنجالي ايالات متحده مجبور شد در سفري ناگهاني براي نجات صهيونيست‌ها در شمال فلسطين اشغالي راهي منطقه شود.

اين درحالي است كه از زمان آغاز جنگ غزه و پيوستن حزب‌الله به نبرد طوفان الاقصي، آموس هوكشتاين با هدف آرام كردن جبهه جنوب لبنان و نجات اشغالگران در شمال فلسطين اشغالي، بارها به لبنان سفر كرد و در تلاش براي توقف عمليات‌هاي حزب‌الله بود؛ اما هر بار با پاسخ رد مقاومت و مقامات لبناني مواجه شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۴:۳۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

گوساله اي با ۸ دست و پا در كاشمر متولد شد

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان كاشمر گفت: گوساله‌اي داراي ۸ دست و پا در روستاي محمديه شهرستان كاشمر به دنيا آمد.

سعيد خانزاده در گفت و گو با سايت اصلي وان ايكس بت بدون فيلتر اظهار كرد: در پي اين اتفاق كه كلينيسين و دامپزشك بخش خصوصي اين شهرستان جهت سخت‌زايي مراجعه كرده بود با اين پديده نادر و گوساله‌اي داراي ۸ دست و پا و مرده مواجه شد.

وي اظهار كرد: پس از كمك به زايمان سخت گاو شاهد گوساله‌اي با ۸ دست و پا، و ناقص الخلقه اي بوديم كه مرده به دنيا آمد.

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان كاشمر در ادامه تصريح كرد: در جنين اين گوساله اندام‌هاي حركتي اضافه يك گوساله ديگر تشكيل ولي به پديده دوقلو ختم نگرديده است كه در بعضي منابع علمي به پديده جنين عنكبوتي معروف است.

وي نيز در خصوص دليل بروز موارد ناقص‌ الخلقه زايي گفت: ناقص الخلقه زايي عموماً به علت بروز نقص‌هاي ژنتيكي حاصل مي‌شود كه ممكن است ناشي از استفاده از برخي داروها در دوره آبستني يا تغييرات و جهش ژنتيكي و گاها وجود هم خوني بين دام نر و ماده باشد.

خانزاده افزود: بسياري از اين حيوانات يا مرده به دنيا مي‌آيند و يا در چند روز يا هفته اول پس از تولد به دليل همين اختلالات تلف مي‌شوند.

وي به دامداران توصيه كرد ضمن استفاده از مكمل‌هاي معدني و ويتامين‌ها براي رفع كمبودهاي دام قبل از آغاز دوره آبستني، جهت جلوگيري از بروز اين‌گونه موارد بهتر است از روش‌هاي نوين مانند تلقيح مصنوعي با استفاده از اسپرم مناسب جهت آبستني دام‌هاي سنگين از لقاح گاوهاي با نسبت فاميلي و هم‌خوني و در نتيجه موارد ناقص الخلقه زايي جلوگيري شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۶:۰۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

گل‌محمدي تا پايان فصل سرمربي فولاد است | مشكل يحيي پول نيست

هوشنگ نصيرزاده در خصوص اينكه مباحثي در خصوص ثبت قرارداد يحيي گل‌محمدي براي دريافت كارت مربيگري و هدايت فولاد خوزستان مطرح شده، اظهار كرد: گل‌محمدي مشكلي ندارد. سر تمرينات حضور دارد و مشكل قرارداد او حل مي‌شود.

مديرعامل فولاد سايت بدون فيلتر 1xbet خوزستان در مورد اينكه گل‌محمدي بابت پرداخت مطالبات به اعضاي تيم ناراحت بوده، گفت: نه، درباره مسئله پرداختي مشكلي نيست. همه اعضاي تيم پول‌هاي خود را گرفته‌اند. هيچ مشكلي از اين حيث نداريم. يحيي گل‌محمدي در مورد پرداختي تا به حال هيچ حرفي نزده است.

نصيرزاده خاطرنشان كرد: گل‌محمدي تا پايان فصل سرمربي فولاد است و به طور قطع روز جمعه روي نيمكت تيم ما برابر نساجي خواهد نشست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۲۱:۵۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

جلسه درويش در سازمان ليگ در واكنش به حركت سميعي | اعتراض پرسپوليس به نحوه خروج ۳ بازيكن خارجي از فهرست استقلال

باز هم مثل سال گذشته كارگروه نظارت بر قراردادهاي بازيكنان نسبت به اتفاقات و حواشي قرارداد باشگاه ها موضع منفعلانه و عجيبي گرفته است. به درستي كسي نمي داند از مصوبات انجام شده كدام باشگاه به معني واقعي در حال رعايت آن است و اگر هم شائبه اي به وجود مي آيد مشخص نيست سازمان ليگ اين شائبه ها را چطور و چگونه حل و رفع مي كند.

هيچ پاسخگوي مشخصي هم براي اين مسائل در سازمان ليگ وجود ندارد. موضوع سهميه بازيكنان خارجي از همان موارد عجيب است. كارگروه نظارت بر قراردادها در آغاز فرايند پيش فصل جديد اعلام كرده بود در صورت حضور بيش از ۶۰ درصد دقايق بازي ها توسط بازيكنان خارجي سهميه باشگاه ها براي جذب بازيكن خارجي ۴+۱ است اما بعد از مدتي باشگاه ها نسبت به تعداد كم سهميه هاي خارجي اعتراض كردند و كارگروه هم پذيرفت كه يك سهميه خارجي ديگر به باشگاه ها اضافه شود و تعداد به ۵ بازيكن غير آسيايي و يك بازيكن آسيايي افزايش پيدا كرد. همچنين در ادامه باز هم با توجه به اعتراض به قانون ۶۰ درصد دقايق فدراسيون فوتبال در جلسه اي كه اصحاب رسانه هم حضور داشتند اعلام كرد بعد از اعتراض باشگاه ها پي برده اند كه حق با باشگاه هاست و قانون به ۶۰ درصد كل بازي ها تغيير كرده است.

با اين صحبت تاج باشگاهي مثل bc game چيست پرسپوليس كه تا پيش از اين بابت تعداد دقايق كمتر نبيل باهويي و وحدت هنانوف به مشكل خورده بود و تعداد سهميه هايش كم شده بود خيالش راحت شد كه مي تواند از سهميه بازيكنان خارج يخود به طور كامل استفاده كند.

حتي طبق پيگيري ها از باشگاه پرسپوليس يكي از مسئولان سازمان ليگ به باشگاه پرسپوليس اعلام كرده با صحبت هاي تاج اين مشكل برطرف شده و آنها مي توانند سهميه كامل بازيكنان خارجي خود را داشته باشند اما در ادامه برخي باشگاه ها مثل استقلال نسبت به اين تغيير قانون معترض شدند و در بيانيه ها و مصاحبه هاي خود به طور مستقيم به اين افزايش سهميه پرسپوليس اعتراض كردند كه البته باشگاه استقلال در اين زمينه بيانيه اي را هم صادر كرد.

با اين اتفاق باشگاه پرسپوليس براي اطمينان خاطر از سازمان ليگ استعلام گرفت و درحالي كه سازمان ليگ مدعي شده در تاريخ ۲۰ تير پاسخ استعلام باشگاه پرسپوليس را داده اما مسئولان پرسپوليس مدعي هستند كه جواب سازمان ليگ براي زمان قبل از اعتراض دوباره اين باشگاه بوده است. در واقع نامه سازمان ليگ به باشگاه پرسپوليس روي اعتراض اوليه بوده نه اعتراض دوم! اين باشگاه اعتقاد دارد بابت مصدوميت هنانوف و نبيل باهويي مداركي را به سازمان ليگ داده است اما سازمان ليگ هنوز جواب اين اعتراض و اين مدارك را نداده است.

در همين راستا امروز بعد از بيانيه سازمان ليگ رضا درويش مديرعامل پرسپوليس راهي سازمان ليگ شده تا در مورد اين موضوع اعتراض خود را رسما به صورت شفاهاي و حضور در اين سازمان اعلام كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۸:۰۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

بازي تيم ملي در فولادشهر، برنامه‌هاي سپاهان را به هم ريخت!

قرار بود مسئولان باشگاه سپاهان bc.gameثبت نام سريعا كار تعويض چمن ورزشگاه نقش‌جهان را آغاز و بازي هاي اين تيم را به ورزشگاه فولادشهر منتقل كنند. اما با توجه به انتقال بازي تيم ملي كشورمان از ورزشگاه نقش‌جهان به فولادشهر برنامه سپاهاني ها تغيير كرد و براي حفاظت از چمن ورزشگاه فولادشهر ترجيح داده شد تا زردپوشان اصفهاني در ورزشگاه نقش جهان، ميزبان حريفان خود باشند.

با اين وصف مورايس و شاگردانش بايد دو ميزباني ابتدايي خود را در چمن بد ورزشگاه نقش‌جهان سپري كنند و سپس به ورزشگاه فولادشهر بروند تا شرايط براي تعويض چمن ورزشگاه خانگي تيم سپاهان مهيا شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۶:۴۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

بحران بزرگ در استقلال؛ اين بار خبري از بمب نيست!/ حذف ناخواسته ۳ نفر از جمع آبي‌ها

استقلالي‌ها در مسير جذب بازيكن توانستند در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه روزهاي خوبي را پشت سر بگذارند و در قياس با تيم‌هاي مدعي شركت‌كننده در ليگ بيست‌وچهارم، مي‌توان آبي‌ها را موفقيت‌ترين تيم دانست. سامان فلاح به همراه رامين رضاييان، ميلاد زكي‌پور، ديديه اندونگ، محمدحسين اسلامي، عليرضا كوشكي، آلمدين زيليكيچ و گائل كاكوتا، خريدهاي تابستاني استقلال هستند و در قياس با فصل گذشته، به نظر مي‌رسد كه فهرست آبي‌ها دچار دگرگوني قابل‌توجهي شده است.

آبي‌پوشان پايتخت بايد روز جمعه (بيست‌وششم مردادماه) اولين بازي خود در فصل جديد ليگ برتر را برگزار كنند و براساس برنامه‌ريزي انجام شده، استقلالي‌ها در نخستين بازي‌شان در ليگ بيست‌وچهارم، در قزوين ميهمان شمس‌آذر هستند. نكته مهم درباره استقلال به وضعيت پيچيده كادرفني اين تيم باز مي‌گردد؛ به‌طوري‌كه با وجود تكميل‌شدن فهرست بازيكنان استقلال، همچنان خبري از تكميل كادرفني آبي‌پوشان پايتخت نيست و ۴ كرسي مهم در كادرفني استقلال خالي است!

معماي معارفه سرپرست جديد!

آبي‌ها در فصل گذشته كار خود را با سرپرستي علي سامره آغاز كردند و در ادامه راه، چالش‌هاي سامره با جواد نكونام سبب تغيير او شد و نصرالله خواجه‌گيري در نقش سرپرست جديد استقلال bcgame منصوب شد. بعد از تغيير و تحولات مديريتي و كنار رفتن علي خطير، جايگاه خواجه‌گيري هم به خطر افتاد و با پافشاري جواد نكونام، آتيلا حجازي به عنوان سرپرست جديد آبي‌ها معارفه شد كه عدم صدور مجوز فعاليت حجازي سبب شد تا استقلالي‌ها در هفته‌هاي پاياني فصل بدون سرپرست كار خود را پيش ببرند.

آتيلا حجازي با انجام چندين مصاحبه مختلف توضيح داد كه منعي براي كار او وجود ندارد و به‌زودي رسماً در نقش سرپرست كارش را آغاز خواهد كرد. با اين وجود، پيگيري‌هاي بيشتر نشان مي‌دهد كه خبري از حضور حجازي در تمرينات استقلال نيست و عدم صدور مجوز فعاليت او سبب شده تا تغييري دوباره در انتظار كرسي سرپرستي استقلال باشد. در روزهاي گذشته از ايمان عالمي به عنوان جدي‌ترين گزينه سرپرستي استقلال ياد مي‌شد اما در فاصله ۴ روز تا شروع فصل جديد، همچنان خبري از معرفي سرپرست جديد آبي‌ها نيست و بلاتكليفي‌ها در اين‌باره ادامه دارد!

بحران بزرگ در استقلال؛ اين بار خبري از بمب نيست!/ حذف ناخواسته ۳ نفر از جمع آبي‌ها

از دلخوري هاشمي‌نسب تا عدم جذب مربي خارجي

محمد نوازي در كنار كيانوش رحمتي و حميدرضا رجبي به همراه يوسو سسما، اين روزها در نقش دستيار جواد نكونام كار خود را در تمرينات استقلال پيش مي‌برند. بدون‌شك غايب بزرگ كادرفني استقلال، مهدي هاشمي‌نسبت است؛ آن‌هم در حالي‌كه گفته مي‌شد هاشمي‌نسب در زمينه مسائل مالي با آبي‌ها توافق نكرده اما مصاحبه اخير سرشناس‌ترين ياغي فوتبال ايران نشان مي‌دهد كه مسائل مالي در اولويت نيست و به نظر مي‌رسد كه اختلافاتي ميان نكونام و هاشمي‌نسب به‌وجود آمده و همين مسئله باعث شده تا مهدي هاشمي‌نسب در يك‌قدمي جدايي از استقلال قرار گيرد.

مهدي هاشمي‌نسب در حالي در تمرينات پيش‌فصل استقلال غايب بود و با وجود گمانه‌زني‌هاي انجام شده، همچنان خبري از توافق نيست و غيبت او ادامه دارد، كه در كنار عدم حضور اين چهره نام‌آشنا، در فاصله ۳ روز تا شروع فصل جديد، همچنان خبري از انتخاب دستيار خارجي جواد نكونام هم نيست؛ آن‌هم در حالي‌كه گفته مي‌شد قطعاً آبي‌ها با استخدام يك مربي جديد خارجي پا به فصل جديد مي‌گذارند. فرشيد سميعي، مديرعامل استقلال روز گذشته اعلام كرد كه بررسي‌ها در زمينه استخدام مربي خارجي به پايان رسيده اما فعلاً جزئياتي درباره استخدام دستيار خارجي براي جواد نكونام از باشگاه استقلال به بيرون درز پيدا نكرده و در اين‌باره هم بلاتكليفي‌ها ادامه دارد و خبري از معرفي عضو جديد كادرفني آبي‌ها نيست.

بحران مديررسانه در استقلال!

استقلالي‌ها فصل گذشته كار خود را در شرايطي پيش بردند كه يكي از كرسي‌هاي خالي نيمكت آبي‌ها مرتبط با عدم حضور مديررسانه‌اي اين تيم بود. در حالي‌كه جواد نكونام اصرار ويژه‌اي به استخدام سعيد اكبري در نقش مديررسانه‌اي استقلال داشت، مجوزهاي فعاليت او صادر نشد و جالب آنكه شخصي جايگزين اكبري هم در نقش مديررسانه انتخاب نشد تا در اتفاقي كم‌سابقه در دوران حضور استقلال در ليگ برتر، آبي‌ها يك فصل كامل را در غياب مديررسانه‌اي به پايان ببرند.

آبي‌پوشان حالا خود را براي انجام اولين بازي در فصل جديد ليگ برتر آماده مي‌كنند و بازخواني خبرهاي مرتبط با تيم استقلال نشان مي‌دهد كه همچنان بلاتكليفي‌ها در زمينه انتخاب مديررسانه‌اي ادامه دارد؛ به‌طوري‌كه از سوي مديران باشگاه، هنوز شخصي براي حضور در نقش مديررسانه معارفه نشده و به احتمال فراوان براي دومين فصل پياپي، آبي‌ها بدون مديررسانه‌اي كار خود را پيش خواهند برد كه اتفاقي جنجالي و بي‌سابقه محسوب مي‌شود و نشان از عدم تكميل كادرفني آبي‌ها دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۶:۵۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

سرمربي پرسپوليس وارد عمل شد؛ گزينه اصلي گاريدو براي پست دفاع چپ «پرتغالي» است

بعد از منتفي شدن حضور يحيي عطيه الله و البته مبلغ بالاي رضايتنامه ناگي مجارستاني، مديران پرسپوليس به دنبال جذب گزينه ديگري براي پست مدافع چپ هستند.

تقريبا يك ماه پيش بود كه اولين خبرها از پيشنهاد سايت بي سي گيم پرسپوليس به باشگاه سوچي روسيه براي انتقال يحيي عطيه‌الله مدافع چپ مراكشي منتشر شد. در اين بين مذاكرات زيادي انجام شد ولي نتيجه اي در بر نداشت. با اين حال كارلوس گاريدو سرمربي پرسپوليس روز شنبه چند نام جديد را پست دفاع چپ به مديران باشگاه اعلام كرد تا دور جديد مذاكرات براي جذب مدافع چپ خارجي آغاز شود.

يكي از اين گزينه ها رسانه اي شد ولي اين بازيكن گزينه اصلي گاريدو نيست. پيگيري ها مشخص كرد كه يك مدافع چپ ۳۴ ساله اسپانيايي به نام خوان كارلوس لوپز پرز ملقب به خوآنكار گزينه جديد گاريدو است. اين بازيكن سابقه بازي در رئال زاراگوزا، گرانادا، براگا و… را دارد و فصل گذشته نيز در پاناتينايكوس يونان توپ زده است. ارزش وي در ترانسفر ماركت ۵۰۰ هزار يورو است اما گزينه اصلي سرمربي اسپانيايي چه كسي است؟

طبق شنيده‌ها يوري ريبيرو، جديدترين گزينه پرسپوليس براي پست دفاع چپ است. اين بازيكن ۲۷ ساله پرتغالي سابقه حضور در تيم ملي زير ۲۱ سال پرتغال، بنفيكا و ناتينگهام فارست را در كارنامه دارد. اين بازيكن ۱۷۸ سانتي متري كه هم اكنون بازيكن آزاد است، ارزشي ۸۵۰ هزار يورويي در ماركت دارد و قيمت مناسبي براي پرسپوليس دارد.

گاريدو از سال ها قبل اين بازيكن را مي شناخت و نظر مثبتي روي او دارد و مي خواهد اين مدافع را به پرسپوليس بياورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۳۴:۳۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

سليماني: اميدوارم تعداد گل‌هايم براي فولاد دورقمي شود

درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه آغاز دوباره مسابقات ليگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تيم ما شرايط خوبي دارد و دو اردوي خوب را در تهران و امارات پشت سر گذاشتيم. اردوي دبي بهترين فرصت براي بازيكنان جديد بود كه با بازي و تمرين در هواي گرم آشنا شوند و حالا همه ما آماده شروع ليگ هستيم.

وي با ابراز خرسندي از پيوستن به فولاد خوزستان تصريح كرد: من پارسال با مهدي تارتار كار كردم و چيزهاي زيادي از او ياد گرفتم و امسال هم در خدمت يحيي گل‌محمدي هستم كه جزو بهترين مربيان فوتبال ايران هست. او از لحاظ فني نيازي به تعريف ندارد و اميدوارم جواب اعتماد باشگاه و كادر فني فولاد را بدهم.

مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان به همراه دانلود برنامه گيم بي سي در پاسخ به اين پرسش كه پيش‌بيني مي‌كند در فصل جديد چند گل براي فولاد بزند، گفت: فصل گذشته در ملوان هشت گل زدم و اميدوارم در فصل جديد تعداد گل‌هايم را دورقمي كنم، ولي موفقيت تيمي از هر چيزي برايم مهمتر و باارزش‌تر است.

سليماني در پايان راجع به ديدار تيمش برابر نساجي در هفته اول ليگ برتر خاطر نشان كرد: براي ما خيلي مهم است كه ليگ را در چند بازي ابتدايي با نتايجي خوب شروع كنيم و در اولين گام محكوم به شكست نساجي هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۱۰:۱۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)