اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

ترامپ زاكربرگ، رييس فيس‌بوك، را به حبس ابد تهديد كرد

رئيس‌جمهور سابق آمريكا در كتاب جديد خود مديرعامل فيس‌بوك را تهديد كرد كه در صورت تخلف انتخاباتي، وي را مادام‌العمر به زندان خواهد انداخت.

فارس: رئيس‌جمهور سابق آمريكا در كتاب جديد خود مديرعامل فيس‌بوك را تهديد كرد كه در صورت تخلف انتخاباتي، وي را مادام‌العمر به زندان خواهد انداخت.

دونالد ترامپ، رئيس جمهور سابق ايالات متحده آمريكا در كتاب جديد خود به نام «نجات آمريكا» مارك زاكربرگ، بنيانگذار متا را درباره تقلب در انتخابات تهديد كرده است.

در اين كتاب عكسي از ديدار ترامپ با زاكربرگ در برنامه ي وان ايكس بت كاخ سفيد منتشر و در كنار آن نوشته شده است كه زاكربرگ هميشه در حال «توطئه عليه رئيس‌جمهور» بوده است.

به گزارش اسكاي نيوز، اين جملات ترامپ مربوط به كمك مالي 400 ميليون دلاري زاكربرگ و همسر او به كارزار‌هاي انتخاباتي در سال 2020 بوده است كه بيشتر اين مبلغ به دموكرات‌ها (حزب مخالف ترامپ) داده شده است.

ترامپ و حاميان او تاكنون چندين بار اينگونه حمايت‌ها را دليل باختن او در انتخابات 2020 معرفي كردند.

رئيس جمهور سابق ايالات متحده در ادامه اين كتاب گفت: «ما او را به دقت زير نظر داريم، و اگر اين دفعه كار غير قانوني انجام دهد ادامه عمر خود را در زندان خواهد گذراند، همچنين ساير افرادي كه در انتخابات رياست جمهوري 2024 تقلب كنند.»

كتاب نجات آمريكا قرار است در 3 سپتامبر به قيمت 99 دلار منتشر شود. اين كتاب شامل مجموعه‌اي از عكس‌ها و خاطرات كوتاه دونالد ترامپ از دوران رياست جمهوري وي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۱۷:۱۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خريد جديد پرسپوليس مشخص شد

خبرنگار تركيه‌اي، سرهات، از مذاكرات باشگاه پرسپوليس با آرون بوپندزا، مهاجم گابني سابق هاتاي اسپور، الشباب و العربي، براي جذب اين بازيكن در فصل نقل‌وانتقالات جاري خبر داد.
سرهات كانتوغلو، خبرنگار مشهور تركيه‌اي، اخيراً گزارش داده است كه باشگاه پرسپوليس مذاكرات جدي‌اي با آرون بوپندزا، مهاجم گابني سابق هاتاي اسپور تركيه، الشباب عربستان و العربي قطر، آغاز برنامه شرط بندي وان ايكس بت كرده است. اين مذاكرات به‌ويژه در پي نياز پرسپوليس به تقويت خط حمله تيم در فصل نقل‌وانتقالات جاري صورت مي‌گيرد.

آرون بوپندزا سابقه درخشاني در تركيب هاتاي اسپور داشته و در العربي و الشباب نيز عملكرد قابل توجهي از خود به نمايش گذاشته است. از طرفي، پرسپوليس كه به دنبال تقويت تيم خود براي رقابت‌هاي داخلي و آسيايي است، با توجه به شرايط مالي و نيازهاي فني، به دنبال جذب اين بازيكن با تجربه و گلزن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۷:۳۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

احتمال بازگشت تيلور به دنياي قهرماني

برخي منابع آمريكايي از تصميم قهرمان وزن ۸۶ كيلوگرم جهان براي شركت در چلنج تورنمنت آمريكا و دورخيز او جهت شركت در مسابقات جهاني ۲۰۲۴ خبر داده اند.

به گزارش ايلنا، مسابقات انتخابي كشتي آزاد آمريكا موسوم به چلنج تورنمنت براي شركت در رقابت‌هاي جهاني اوزان غيرالمپيكي، 14 و15 سپتامبر (24 و 25 شهريور) برگزار مي شود. در آستانه اين رقابت‌ها برخي منابع آمريكايي از تصميم ديويد تيلور براي بازگشت به تشك خبر داده‌اند.

تيلور قهرمان وزن 86 كيلوگرم جهان و المپيك 202 توكيو، بعد از آنكه انتخابي المپيك را به آرون بروكس باخت، از دنياي قهرماني خداحافظي كرد و مربي باشگاه كابوي‌ها شد. حالا برنامه وان ايكس بت گفته شده اين احتمال وجود دارد كه بار ديگر به تشك بازگشته و شانس خود را براي پوشيدن دوبنده تيم ملي آمريكا در 92 كيلوگرم امتحان كند.

انتخابي اين وزن در ايران هم روز نوزدهم شهريور ماه بين كامران قاسم‌پور و اميرحسين فيروزپور برگزار خواهد شد.

مسابقات جهاني اوزان غيرالمپيكي 7 7 تا 10 آبان ماه در آلباني برگزار خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۵۸:۵۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

اروپا تلگرام را تهديد كرد

مقامات اتحاديه اروپا در حال بررسي اين موضوع هستند كه آيا تلگرام براي فرار از قانون خدمات‌ديجيتال در مورد تعداد كاربران دروغ گفته يا خير.

مركز تحقيقات مشترك كه بخشي از كميسيون اروپا محسوب مي‌شود، در حال انجام تحقيقات فني خود براي تعيين تعداد واقعي كاربران تلگرام در اين منطقه است. فايننشال تايمز در گزارش خود مي‌گويد كه مقامات اتحاديه اروپا همچنين در حال گفتگو با تلگرام در اين رابطه هستند.

«توماس رگنير»، سخنگوي اتحاديه اروپا براي مسائل ديجيتال ادرس سايت وان ايكس بدون فيلتر مي‌گويد: «ما براي تعيين دقيق‌بودن داده‌هاي كاربر راهي از طريق سيستم‌ها و محاسبات خودمان داريم.»

در اوايل سال جاري، تلگرام ادعا كرد كه ۴۱ ميليون كاربر در اتحاديه اروپا دارد. در حالي كه قرار بود در اين ماه ميزان كاربران جديد اعلام شود، اما اين شركت فقط گفت كه «به‌طور قابل‌توجهي كمتر از ۴۵ ميليون كاربر فعال ​​ماهانه در اتحاديه اروپا دارد.»

همانطور كه شايد بدانيد، سرويس‌هايي با بيش از ۴۵ ميليون كاربر، در اتحاديه اروپا به‌عنوان «پلتفرم‌هاي آنلاين بسيار بزرگ» معرفي مي‌شوند و بايد از قوانين سختگيرانه DSA پيروي كنند. نقض اين قانون نيز مي‌تواند جريمه‌اي به‌اندازه تا شش درصد از درآمد سالانه شركت را به همراه داشته باشد.

مقامات ادعا مي‌كنند كه عدم افشاي تعداد واقعي كاربران تلگرام به خودي خود نقض DSA به حساب مي‌آيد، در حالي كه آن‌ها همچنين معتقد هستند كه بيش از ۴۵ ميليون نفر از اين پلتفرم استفاده مي‌كنند.

روز چهارشنبه، دادستان‌هاي فرانسه به‌طور رسمي پاول دورف، مديرعامل تلگرام را متهم كردند. از جمله اتهامات او به «همدستي در توزيع محتواي سوء استفاده از كودكان، تبليغ مواد مخدر غيرقانوني و نرم‌افزارهاي هك» و همچنين «امتناع از همكاري با تحقيقات مربوط به فعاليت‌هاي غيرقانوني» اشاره شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۵۴:۱۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

رهبر ارشد حماس به شهادت رسيد

ارتش رژيم صهيونيستي مدعي به شهادت رساندن يكي از رهبران جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در شهر جنين در كرانه باختري شد.

ارتش رژيم صهيونيستي مدعي به شهادت رساندن وسام حازم، يكي از رهبران جنبش حماس در شهر جنين واقع در كرانه باختري شد.

ارتش صهيونيستي اعلام كرد كه وسام حازم در انجام حملات عليه صهيونيست‌ها در كرانه باختري و انجام عمليات بمب گذاري دست داشته است.

ارتش رژيم اسرائيل همچنين تاكيد كرد كه عمليات سايت بدون فيلتر وان ايكس ترور اين فرمانده حماس توسط شاباك و ارتش رژيم صهيونيستي انجام شده است.

اخيرا نيز جنبش جهاد اسلامي فلسطين شهادت «محمد جابر» ملقب به «ابوشجاع» از فرماندهان و بنيانگذاران «كتيبة طولكرم» وابسته به سرايا القدس شاخه نظامي اين جنبش در درگيري با نظاميان صهيونيست در طولكرم را تأييد كرد.

جهاد اسلامي در بيانيه‌اي اعلام كرد كه ابوشجاع و همراهان وي پس از درگيري قهرمانانه با نظاميان صهيونيست در اردوگاه طولكرم به شهادت رسيدند.

رژيم صهيونيستي از روز چهارشنبه عمليات گسترده‌اي را در طوباس، جِنين و طولكرم واقع در شمال كرانه باختري آغاز كرده كه تاكنون به شهادت دست كم ۲۰ نفر منجر شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۴۲:۵۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

يك پرسپوليسي ديگر به تراكتور پيوست!

با اعلام رسمي باشگاه تراكتور، عرفان نجاري، امين ايمري، ارشيا حاتمي و اميررضا فيروزبخت چهار بازيكن جواني هستند كه با عقد قرارداد رسمي به ليست تيم اضافه شدند.

عرفان نجاري ۲۱ ساله بوده و در پست دروازه‌بان بازي مي‌كند كه فصل گذشته در تيم بزرگسالان پرسپوليس عضويت داشت. امين ايمري هم ۲۰ ساله، با توانايي بازي در پست مهاجم، فصل گذشته عضو تيم مقاومت كوثر تهران بود.

همچنين ارشيا حاتمي ۲۱ ساله و در پست وينگر بت وان و اميررضا فيروزبخت ۲۰ ساله در پست هافبك مياني بازي مي‌كند.

حاتمي در آكادمي كيا پرورش يافته و سابقه حضور در تيم شمس آذر قزوين و تيم‌هاي ملي پايه را دارد، همچنين فيروزبخت هم عضو آكادمي كيا بود و او هم در تيم‌هاي ملي پايه عضويت داشت.

اميررضا جدي و اميرعلي خرمي ديگر بازيكنان جوان تراكتور هستند كه از تيم‌هاي پايه باشگاه به تيم بزرگسالان راه يافته‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۵:۳۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

فوري؛فسخ يك طرفه ستاره فرانسوي استقلال

كوين يامگا بازيكن فرانسوي باشگاه استقلال پس از دادن نوتيس سوم به اين باشگاه، قراردادش را يك طرفه فسخ و از اين باشگاه شكايت كرد.

كوين يامگا بازيكن فرانسوي تيم استقلال كه فصل گذشته از ناحيه چشم مصدوم شده بود قراردادش را يك طرفه با اين باشگاه فسخ كرد و سپس براي دريافت مطالبات خود از باشگاه استقلال شكايت كرد.

گفته مي شود كوين يامگا امروز به باشگاه استقلال نوتيس داده بود و اين سومين نوتيس اين بازيكن به باشگاه استقلال بود كه از لحاظ قانوني مي توانست قرارداد خود را يك طرفه فسخ سايت شرط بندي وان ايكس بت كند و تمام مطالباتش را بگيرد اما اميد به بازي اين بازيكن باعث شد تا يامگا از استقلال شكايت نكند و منتظر بماند تا وارد ليست آبي پوشان شود.

با انتشار صحبت هاي پزشك باشگاه استقلال مبني بر اينكه به يامگا گفته شده اين بازيكن بهتر است در سطح پايين تر بازي كند، دلخوري اين بازيكن علني شد و مدافع فرانسوي استقلالي ها قراردادش را به صورت يك طرفه فسخ كرد و با شكايت از باشگاه، خواستار پرداخت تمام مطالباتش شد. پيش از اين نيز مديران باشگاه استقلال به يامگا پيشنهاد داده بودند سر ميز مذاكره با آنها بنشيند تا بر سر جدايي اين بازيكن توافق كنند اما وكيل يامگا اين مساله را نپذيرفته و گفته بود وقتي در صورت شكايت مي تواند تمام مطالباتش را از اين باشگاه بگيرد، چرا بايد توافق كند فقط بخشي از پولش را دريافت كند؟

در روزهاي اخير اخبار زيادي در رابطه نخواستن اين بازيكن از سوي كادرفني استقلال منتشر شده بود و گفته مي شد اين بازيكن به تيم آلومينيوم خواهد پيوست كه اين انتقال نيز منتفي شد. پيش از يامگا، طي سال هاي اخير استراماچوني، آمانوف و رافائل سيلوا كساني بودند كه قرارداد خود را يك طرفه با باشگاه استقلال فسخ كرده و با حكم فيفا از استقلال غرامت گرفته بودند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۹:۰۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

كارت بازي اورونوف فاقد اعتبار شد

كارت بازي اوستون اورونوف ستاره ازبك پرسپوليس بايد تغيير كند.

با توجه به اين كه سازمان ليگ فوتبال ايران با حضور نام اوستون اورونوف در ليست زير ۲۵ سال باشگاه پرسپوليس موافقت كرده بايد كارت بازي او نيز تغيير كند.

اورونوف با توجه به اين كه در ليست وان x bet بازيكنان بزرگسال پرسپوليس حضور داشت كارت بازي اش به عنوان بازيكن اين رده سني صادر مي شد و از آن جا كه طي چند روز اخير نام او در ليست بازيكنان زير ۲۵ سال پرسپوليس قرار گرفته، باشگاه پرسپوليس با ارسال نامه اي به سازمان ليگ  درخواست كرد تا از بازي بعدي و از بازي فولاد كه روز جمعه هفته جاري برگزار مي شود، كارت بازي بازيكن زير ۲۵ سال براي اورونوف صادر شود.

با توجه به اتفاقي كه رخ مي دهد، پرسپوليس مي تواند دو بازيكن ديگر را در نقل و انتقالات تابستاني جذب كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۷:۵۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

فرار دوروف از روسيه اشتباه بود

ديميتري مدودف رييس جمهور سابق روسيه  معتقد است پاول دورف رييس تلگرام، با فرار از روسيه اشتباه كرده است.

مدودف كه هم ا كنون معاون رئيس شوراي امنيت روسيه است، مي گويد دوروف به اشتباه فكر مي كرد با سفر به خارج از روسيه مي تواند از همكاري با سرويس هاي امنيتي اجتناب كند.

دوروف ديشب در فرودگاه بوروژ واقع در فرانسه به وانيكسبت دليل اتهاماتي مرتبط با تلگرام و نظارت بر استفاده مجرمانه از اپليكيشن دستگير شد. رييس جمهور سابق روسيه به گفتگويي با دوروف در چند سال قبل اشاره كرد كه به او هشدار داده بود امتناع از همكاري با نيروهاي مجري قانون در هر كشوري چالش برانگيز است.

مدودف همچنين گفت: دوروف مي خواست مرد درخشان جهان باشد كه بدون سرزمين مادري زندگي مي كند. او اشتباه مي كرد. زيرا از ديدگاه تمام دشمنان مشتركمان، او يك شهروند روسيه و بنابراين غيرقابل پيش بيني و خطرناك است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۴۳:۵۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حزب‌الله كشتي جنگي اسرائيلي را هدف قرار داد

رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي از حمله حزب‌الله لبنان به يك كشتي جنگي اسرائيلي خبر دادند.

با گذشت زمان، اندك اندك رسانه‌ها ابعاد بيش‌تري را از حمله انتقام جويانه حزب‌الله لبنان به سرزمين‌هاي اشغالي روشن مي‌كنند.

در همين راستا رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي اعلام كردند كه صبح امروز حزب‌الله لبنان يك كشتي جنگي اسرائيلي را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از المنار، اين رسانه‌ها تصريح كردند كه كشتي جنگي صهيونيستي هدف قرارگرفته از سوي حزب‌الله لبنان از نوع «دفورا» بوده است.

رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي اذعان كردند كه وانيكس در حمله حزب‌الله لبنان به اين كشتي جنگي صهيونيستي يك نظامي صهيونيست به هلاكت رسيده و چند نظامي ديگر نيز زخمي شده‌اند.

گفتني است كمي پيش‌تر حزب الله لبنان در بيانيه‌اي اعلام كرد كه مرحله نخست عمليات انتقامي در پاسخ به ترور شهيد «فؤاد شكر» از سوي رژيم صهيونيستي با موفقيت كامل به پايان رسيده است و اين مرحله‌اي بوده كه طي آن پادگان‌ها و مراكز نظامي اسرائيلي هدف قرار گرفتند تا پهپادهاي هجومي بتوانند به هدف مورد نظر در عمق اراضي اشغالي برسند و پهپادها طبق برنامه عبور كردند.

در اين بيانيه آمده است: شمار موشك‌هاي شليك شده تاكنون بالغ بر ۳۲۰ موشك است و مراكزي كه هدف قرار گرفتند، عبارتند از پايگاه ميرون، استحكامات نافي زيو، پايگاه گعتون، استحكامات الزاعوره، پايگاه السهل، پادگان‌هاي گيلع، يوآو، يردن و نفح در جولان اشغالي، پايگاه عين زيتيم و پادگان راموت نفتالي.

حزب الله بيان كرد: جزئيات بيشتر درباره عمليات نظامي در بيانيه هاي بعدي اعلام خواهد شد.

صبح امروز يكشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ حزب الله از واكنش اوليه به حمله ددمنشانه رژيم صهيونيستي به ضاحيه بيروت كه طي آن «فؤاد شكر» فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسيد، خبر داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۰۳:۴۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)