اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

الزمالك مصر از جذب گزينه پرسپوليس منصرف شد

طبق آخرين گفته رضا درويش مديرعامل باشگاه پرسپوليس، پرونده نقل و انتقالات اين تيم با جذب يك بازيكن ديگر بسته خواهد شد. تا به امروز هنوز باشگاه پرسپوليس خريدي را انجام نداده است اما گفته مي‌شود كه يكي از گزينه‌هاي مدنظر اين باشگاه «امبايه نيانگ» مهاجم سنگالي و سابق تيم آث ميلان ايتاليا است.

سايت «kingfut» در خبري در رابطه با «امبايه نيانگ» نوشت: مديران باشگاه الزمالك، فرصت جذب مهاجم سنگالي، امبايه نيانگ، به صورت انتقال آزاد در تابستان امسال را رد كردند.

نيانگ در حال حاضر پس از پايان قراردادش با دانلود برنامه 1xbet.ir تيم امپولي، در ماه ژوئيه، بدون باشگاه است. نام او به الزمالك پيشنهاد شد، باشگاهي كه به شدت نيازمند يك مهاجم جديد است. با اين حال، مذاكرات به دليل درخواست‌هاي مالي بالاي نيانگ متوقف شده است.

زمالك تنها در صورتي حاضر به جذب اين بازيكن است كه او از خواسته‌هاي مالي خود صرف نظر كند، به‌خصوص كه مدير باشگاه، خوزه گومز، ايده جذب اين بازيكن را تأييد كرده است.

اگر نيانگ از درخواست‌هاي مالي خود بكاهد، الزمالك همچنان به جذب او علاقه‌مند خواهد بود. مدير باشگاه، ژوائو گومز، از قبل با جذب اين بازيكن موافقت كرده است.

فصل گذشته، امبايه نيانگ كه ارزش او ۵/‌‬ ۲ ميليون يورو برآورد شده، ۶ گل در ۱۴ بازي سري آ براي امپولي به ثمر رساند و ۸ گل در ۱۶ بازي براي باشگاه تركيه‌اي آدانا دمير اسپور، جايي كه نيم اول فصل را سپري كرد به نام خود به ثبت رساند.

پيش از اين، نيانگ در باشگاه‌هاي فرانسوي مانند استاد رن، اوسر، كان، مون‌پليه و بوردو و در ايتاليا براي تيم‌هاي آث ميلان، تورينو و جنوا بازي كرده بود. همچنين، او تجربه بازي در واتفورد انگلستان را نيز دارد.

اين بازيكن ۲۹ ساله همچنين ۱۵ بازي ملي براي سنگال انجام داده و ۴ گل به ثمر رسانده است. او عضو تيم ملي سنگال در جام جهاني ۲۰۱۸ و جام ملت‌هاي آفريقا ۲۰۱۹ نيز بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۱۲:۳۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حضور گائل كاكوتا در اردوي تيم ملي كنگو

گائل كاكوتا، وينگر جديد استقلال كه نامش در ليست تيم ملي كنگو براي بازي‌هاي ملي پيش‌رو اعلام شده بود، امروز در اردوي تيم ملي كشورش حاضر شد.

گائل كاكوتا، كنگو را در ديدار مقابل گينه برنامه شرط بندي فوتبال 1xbet و اتيوپي همراهي خواهد كرد. ستاره كنگويي 27 بازي ملي و 3 گل را در كارنامه دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۲:۵۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

سورپرايز ويژه براي بازنشستگان

در سال‌هاي اخير، سازمان تأمين اجتماعي با هدف حمايت بيشتر از افرادي كه سابقه بيمه‌پردازي كمتري دارند، تغييرات مهمي در قوانين بازنشستگي اعمال كرده است. يكي از اين تغييرات، امكان بازنشستگي با ۱۰ سال سابقه بيمه‌پردازي است كه به تازگي به طور گسترده‌تري اطلاع‌رساني شده است.

در سال‌هاي اخير، سازمان تأمين اجتماعي با هدف حمايت بيشتر از افرادي كه سابقه بيمه‌پردازي كمتري دارند، تغييرات مهمي در قوانين بازنشستگي اعمال كرده است. يكي از اين تغييرات، امكان بازنشستگي با ۱۰ سال سابقه بيمه‌پردازي است كه به تازگي به طور گسترده‌تري اطلاع‌رساني شده است.

شرايط بازنشستگي با ۱۰ سال سابقه بيمه

بر اساس اين قانون، مردان با ۶۰ سال سن و زنان با ۵۵ سال سن مي‌توانند با داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بيمه‌پردازي، درخواست بازنشستگي خود را ثبت كنند. اين تغييرات به منظور فراهم كردن شرايط بهتر براي افرادي كه به دلايل مختلف نتوانسته‌اند سابقه بيمه‌پردازي طولاني‌تري داشته باشند، اعمال شده است.
نحوه محاسبه مستمري بازنشستگي

مستمري بازنشستگي براي افرادي كه با ۱۰ سال سابقه برنامه 1xbet بازنشسته مي‌شوند، بر اساس ميزان سابقه بيمه‌پردازي محاسبه مي‌شود. به عنوان مثال، اگر فردي با ۱۰ سال سابقه بازنشسته شود، مستمري او معادل ۱۰ روز حقوق خواهد بود. اين در حالي است كه افرادي كه سابقه بيشتري دارند، مستمري بيشتري دريافت خواهند كرد.
امكان تكميل سابقه بيمه‌پردازي

افرادي كه كمتر از ۱۰ سال سابقه بيمه‌پردازي دارند، مي‌توانند با پرداخت حق بيمه سنوات كسري، سابقه خود را به ۱۰ سال برسانند و از مزاياي بازنشستگي بهره‌مند شوند. اين امكان به ويژه براي افرادي كه نزديك به سن بازنشستگي هستند و سابقه بيمه‌پردازي كافي ندارند، بسيار مفيد است.
شرايط ويژه براي افراد از كار افتاده

براي افراد از كار افتاده نيز شرايط ويژه‌اي در نظر گرفته شده است. افرادي كه به دليل از كار افتادگي كلي قادر به ادامه كار نيستند، مي‌توانند با حداقل ۱۰ سال سابقه بيمه‌پردازي بازنشسته شوند. در اين حالت، مستمري بازنشستگي بر اساس ميزان سابقه بيمه‌پردازي و حقوق مبناي كسر حق بيمه محاسبه مي‌شود. همچنين، مستمري از كارافتادگي كلي نبايد از حداقل مزد كارگر عادي كمتر باشد. اين به معناي آن است كه افراد از كار افتاده حداقل حقوقي را دريافت خواهند كرد كه ممكن است با مستمري افراد عادي كه سابقه بيمه‌پردازي مشابهي دارند، متفاوت باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۰:۴۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

واكنش مهدي هاشمي‌نسب به خبر بركناري جواد نكونام

مهدي هاشمي نسب با انتشار يك استوري نسبت به اتفاقات اخير باشگاه استقلال واكنش نشان داد.

مهدي هاشمي نسب بازيكن سابق تيم 1xbet برنامه استقلال و دستيار فصل گذشته جواد نكونام در اين تيم با انتشار استوري به خبر منتشر شده در رابطه با بركناري نكونام و اتفاقات اخير باشگاه استقلال واكنش نشان داد.

هاشمي نسب در اين استوري نوشت: آقاي مديريت، پشت هر تصميم نادرست شما چهل ميليون قلب نگران دست به دامان خدا ميشه. با اشتباه مهلك مردم را به نگراني وادار نكنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۸:۰۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

اوستون اورونوف چالش جديد رضا درويش در پرسپوليس

يكي از دغدغه هاي اصلي رضا درويش در جايگاه مديرعامل باشگاه پرسپوليس، تمديد قرارداد با اوستون اورونوف است.

ستاره ازبك پرسپوليس كه در نيم فصل ليگ گذشته با تلاش هاي بامدادي درويش از استقلال هايجك شد، حالا يكي از محبوب ترين بازيكنان پرسپوليس است.

اوستون در همين مدت زمان كوتاهي كه در پرسپوليس حضور داشته نشان داده سطح فوتبالي كه ارائه مي دهد فراتر از فوتبال ايران و به گمان بسياري از كارشناسان حتي فراتر از سطح فوتبال آسيا است و به همين دليل در صورت حضور در ليگ نخبگان ممكن است مورد توجه تيم هاي متمول عربستاني و قطري قرار بگيرد. به برنامه ۱xbet هرحال قرارداد اورونوف در انتهاي فصل با پرسپوليس به پايان مي‌رسد و بي شك اين ملي پوش ازبك با توجه به نوع فوتبالي كه ارائه مي دهد و سن وسالي كه دارد، با سيلي از پيشنهاد تيم هاي آسيايي و اروپايي مواجه خواهد شد.

همين موضوع باعث شده تا طي هفته هاي اخير هواداران پرسپوليس از باشگاه بخواهند تا تحت هر شرايطي قرارداد اين بازيكن تمديد شود و البته كه مديرعامل پرسپوليس كه خودش پاي اورونوف را به پرسپوليس باز كرده بيشتر از هركسي به دنيال تمديد قرارداد با اين بازيكن است.

خبرهاي دريافتي از باشگاه پرسپوليس تاييد مي كند كه در اين زمينه پرسپوليس مذاكرات اوليه اي را با اورونوف انجام داده و قرار است پس از پايان زمان نقل و انتقالات تابستاني و فراغت پرسپوليس از جذب بازيكنان موردنياز، پروژه تمديد قرارداد با اورونوف انجام شود. البته كه مسئله مالي مهم ترين موردي است كه طرفين بايد در مورد آن به توافق برسند وگرنه بعيد است مشكل ديگري براي ادامه همكاري اورونوف با پرسپوليس وجود داشته باشد و اين بازيكن از شرايطش در ايران در اين مدت كاملا راضي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۶:۳۲ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خطير در آستانه مديرعاملي نساجي

مديرعامل سابق استقلال در آستانه مديرعاملي نساجي مازندران است.

علي خطير مديرعامل سابق استقلال در آستانه مديرعاملي نساجي مازندران است.

طي روزهاي گذشته مذاكراتي با دانلود برنامه 1xbet با لينك مستقيم مديرعامل سابق استقلال صورت گرفته و قرار است تا آخر هفته تكليف مديرعاملي خطير در نساجي مشخص شود.

نساجي در حال حاضر از ۳ بازي گذشته خود در ليگ برتر با يك تساوي و ۲ باخت در رده چهاردهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۵۰:۱۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

كاپيتان جديد تيم ملي آلمان مشخص شد

يوليان ناگلزمن سرمربي تيم ملي آلمان اعلام كرد كه در پي خداحافظي ايلكاي گوندوگان از اين تيم، كاپيتان جديدي انتخاب شده است.

به گزارش ايلنا، پس از خداحافظي توني كروس، مانوئل نوير و ايلكاي گوندوگان از تيم ملي آلمان، كاپيتان‌هاي جديد ژرمن‌ها مشخص شد.

جاشوا كيميچ به عنوان كاپيتان اول تيم ملي آلمان انتخاب دانلود برنامه وان ايكس بت ايراني شده و آنتونيو روديگر و كاي هاورتز كاپيتان‌هاي دوم و سوم تيم ملي خواهند بود.

از سوي ديگر تراشتگن در پي خداحافظي مانوئل نوير به دروازه‌بان شماره يك تيم ملي تبديل شده و ناگلزمن اعلام كرده درهاي تيم ملي همچنان براي بازگشت بازيكناني كه خداحافظي كرده‌اند، باز است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۳۶:۲۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خبر جديد از بمب ميلاني پرسپوليس

مهاجم سابق تيم ميلان در آستانه انتقال به پرسپوليس قرار دارد.

مديران باشگاه پرسپوليس در روزهاي گذشته مذاكرات خود را با چند مهاجم انجام دادند و حالا به نظر مي‌رسد با مهاجم فصل گذشته تيم امپولي به توافق رسيده و احتمالا در روزهاي آينده با او به توافق خواهند رسيد.

ام‌بايه نيانگ مهاجم سنگالي فصل گذشته تيم امپولي كه در اين تيم موفق شد پنج گل در يك تيم فصل بزند، موردتوجه پرسپوليس قرار دارد و مذاكرات براي جذب او به مراحل نهايي نزديك شده است.

نيانگ ۲۹ ساله در حالي فصل گذشته پيراهن امپولي را دانلود برنامه وانيكس بت برتن داشت كه با اين تيم دروازه آاس رم را هم گشود تا آمار نسبتا خوبي را از خود به جاي گذاشته باشد. جالب اينكه او در نيم فصل اول فصل گذشته ۸ گل براي ادانا دميراسپور زد.

نكته جالب اينكه او فصل پيش با ميلاد محمدي هم‌تيمي بود و حالا شايد دوباره سرنوشت مشتركي با او داشته باشد. نيانگ كه پيراهن تيم بوردو را هم برتن كرده، سابقه ۷۷ بازي در تيم ميلان را هم دارد و موقعيت خاصي در اين تيم داشت و ۱۲ گل هم در جمع ميلاني‌ها زد.

نيانگ كه در تيم‌هاي ملي رده پايه فرانسه بازي كرده، در تيم ملي سنگال ۱۷ بازي ۴ گل داشته است. البته شايد نكته جالب در مورد او تعداد بالاي تيم‌هايي است كه تغيير داده و در ۱۰ تيم مختلف بازي كرده است.

امبايه در ليگ ايتاليا، فرانسه، تركيه و عربستان بازي كرده كه البته در فرانسه پيراهن شش تيم مختلف را بر تن كرده تا ركوردي عجيب را در دست داشته باشد

البته پرسپوليس هنوز با اين مهاجم به توافق نرسيده و مذاكرات رضا درويش براي جذب او همچنان ادامه دارد و بايد ديد كه او موفق به انجام اين انتقال خواهد شد يا خير.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۲۵:۱۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

موشك‌هاي سپاه در قلب تل آويو فرود مي‌آيند

امير سرتيپ دوم جعفر صالح، گفت: حريم هوايي كشور خط قرمز نيروهاي نظامي محسوب مي‌شود و هرگونه تجاوز به حريم هوايي كشور با جواب كوبنده روبرو خواهد شد.

جانشين فرماندهي منطقه پدافند هوايي شمال غرب كشور گفت: حريم هوايي كشور خط قرمز نيروهاي نظامي محسوب مي‌شود.

امير سرتيپ دوم جعفر صالح، گفت: حريم هوايي كشور خط قرمز نيروهاي نظامي محسوب مي‌شود و هرگونه تجاوز به حريم هوايي كشور با جواب كوبنده روبرو خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه پايش تحركات دشمن از اقدامات فرعي پدافند هوايي كشور است، تصريح‌كرد: امروز تحركات دشمن و اقدامات، تاكتيك‌ها، رزمايش‌ها، پرنده‌ها و نوع آن‌ها، برد پروازي پرنده‌ها را پايش مي‌كنيم و از صنايع داخلي كشور ساخت سيستم‌ها و سامانه‌هاي مقابله با آن‌ها را مطالبه مي‌كنيم.

امير سرتيپ صالح خاطر نشان كرد: صنايع داخلي كشور دانلود برنامه وان ايكس بت با لينك مستقيم در تلاش هستند سامانه‌هاي مورد نياز را بدون كمك كشورهاي خارجي بسازيم و سامانه برد بلند باور ۳۷۳ نمونه‌اي از اين موشك‌ها است.

جانشين فرماندهي منطقه پدافند هوايي شمال غرب كشور با تاكيد به اينكه دشمن بداند دفاع از آسمان كشور اولويت اول و آخر كشور است، اظهاركرد: امروز به بركت خون شهدا و نظام اسلامي موشك‌هاي همرزمان ما در نيروي هوا و فضاي سپاه در قلب تل‌آويو فرود مي‌آيند.

وي ياد آورشد: وحدت و انسجام بين ارتش و سپاه و پدافند هوايي برقرار است و همه تحركات و فعاليت‌هاي نيروهاي منطقه و فرامنطقه‌اي را ۲۴ساعته پايش و كنترل مي‌كنيم.

امير سرتيپ صالح ادامه داد: دشمن بداند در حوزه امنيت كشور هيچگونه مماشاتي با كسي نداريم و هر پرنده كوچك متخاصم را هم قادر به رهگيري هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۸:۲۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

واشنگتن تهديدات تهران را جدي مي‌گيرد

سخنگوي شوراي امنيت ملي كاخ سفيد از تعهد آمريكا براي دفاع از رژيم صهيونيستي در صورت حمله ايران خبر داد.

آمريكا به عنوان بزرگترين حامي سياسي، تسليحاتي، و مالي رژيم صهيونيستي همچنان نگران پاسخ انتقامي ايران به دليل ترور اسماعيل هنيه، رهبر سياسي حماس در تهران است.

بر اين اساس، جان كربي، سخنگوي شوراي وان ايكس بت برنامه امنيت ملي كاخ سفيد امروز در مصاحبه با كانال ۱۲ رژيم صهيونيستي گفت: پيشبيني احتمال حمله ايران به اسرائيل سخت است اما واشنگتن تهديدات تهران را جدي مي‌گيرد.

كربي در ادامه خاطر نشان كرد: با اين وجود، آمريكا همچنان متعهد به حمايت از اسرائيل در برابر هر گونه حمله احتمالي ايران است. ما اميدواريم توافق صلح غزه و تبادل اسرا ميان طرفين در اسرع وقت به دست آيد.

سخنگوي شوراي امنيت ملي كاخ سفيد با اشاره به آمادگي و توانايي تهران براي پاسخ به رژيم صهيونيستي افزود: ما بر اين باوريم ايران همچنان در وضعيت تهاجمي قرار داشته و اگر تصميم بگيرد، آماده حمله به اسرائيل است. به همين دليل نيز ما اقدام به تقويت مواضع نيروهاي خود در خاورميانه كرده ايم.

وي تاكيد كرد: پاسخ ما به ايران روشن است. اين حمله را انجام ندهيد. هيچ دليلي براي تشديد تنش‌ها در منطقه وجود ندارد. با اين حال، در صورت وقوع اين حمله آمريكا آماده دفاع از اسرائيل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۲۶:۵۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)