اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

مرگبارترين حمله روسيه به اوكراين رقم خورد

روسيه از رقم زدن يكي از مرگبارترين و موثرترين ضربات خود به نيروهاي ارتش اوكراين از ابتداي جنگ اين كشور تاكنون با حمله به يك مركز آموزشي اين ارتش در مركز اين كشور خبر داد.

وزارت دفاع روسيه اعلام كرد، ده‌ها نيروي وابسته به ارتش اوكراين در يك ساختمان آموزشي و بيمارستاني در شهر «پولتاوا» در پي يكي از دقيق‌ترين حملاتي كه نظاميان روس از ابتداي جنگ اوكراين در فوريه ۲۰۲۲ تا كنون رقم زدند، كشته شدند.

در بيانيه‌اي كه وزارت دفاع روسيه منتشر كرد، تصريح شد ارتش روسيه با موشك‌هاي بالستيك اسكندر صبح روز سه‌شنبه حمله‌اي را به يك مركز آموزشي ارتش اوكراين در شهر پولتاوا در مركز اين كشور انجام داده و تمامي اهداف اين حمله محقق شده است.

اين وزارتخانه اعلام كرد: «نيروهاي مسلح روسيه يك حمله دقيق را به مركز آموزشي مشترك ۱۷۹ ارتش اوكراين در شهر پولتاوا انجام دادند. ماموريت‌هاي در نظر گرفته شده براي اين حمله محقق شدند و تمامي اهدافي كه تعيين شده بودند مورد اصابت قرار گرفتند.»

رسانه‌هاي روسيه از جمله خبرگزاري «اسپوتنيك» به وان ايكس بت روسيه نقل از مقام‌ها گزارش دادند در اين مركز آموزشي ارتش اوكراين مربيان نظامي خارجي نيز فعاليت داشته‌اند.

«ولاديمير سالدو»، فرماندار تعيين شده توسط روسيه براي منطقه «خرسون» كه به خاك روسيه ضميمه شده در گفتگو با اسپوتنيك در حاشيه اجلاس اقتصاد شرق در شهر ولاديووستوك گفت: «نيروهاي اوكرايني هم‌اكنون تحت رهبري كشورهاي ناتو قرار گرفته‌اند و آنها تشويق به اعزام مزدوران به آنجا مي‌كنند. آنها براي تسلط بر اين منطقه نيازمند مراكز آموزشي هستند. هنوز مربيان نظامي ناتو در آنجا وجود داشته و به اوكرايني‌هايي كه براي سربازي در خيابان‌ها دستگير و به مراكز آموزشي فرستاده شدند، آموزش مي‌دهند.»

وزارت دفاع روسيه در بيانيه خود تصريح كرد كه مركز آموزشي ۱۷۹ ارتش اوكراين در پولتاوا «تحت نظارت سيگنال مربيان خارجي بوده و در آنجا متخصصان جنگ الكترونيك متعلق به تمامي واحدها و يگان‌هاي نظامي ارتش اوكراين و اپراتورهاي ادوات بدون سرنشين كه حملاتي را به اهداف غيرنظامي در خاك فدراسيون روسيه انجام مي‌دهند تحت آموزش بودند.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۹:۰۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

سناريوي نفت ۶۰ دلاري معرفي شد

بانك سيتي هشدار داد اگر اوپك پلاس، توليد خود را به ميزان بيشتري كاهش ندهد، ميانگين قيمت نفت در سال ۲۰۲۵ ممكن است به ۶۰ دلار كاهش يابد.

به گزارش ايسنا، تحليلگران سيتي اعلام كردند هر چند احتمال بهبود تكنيكال قيمت نفت وجود دارد اما اگر اوپك پلاس، توليدش را به ميزان بيشتري كاهش ندهد، بازار اعتماد خود را به دفاع اين گروه از سطح قيمت ۷۰ دلار در هر بشكه، از دست مي دهد.

به گفته تحليلگران سيتي، اگر قيمت نفت برنت به كانال ۶۰ دلار سقوط كند، جريانهاي مالي ممكن است قيمت آن را به سطوح پايينتر و احتمالا به ۵۰ دلار در هر بشكه برساند.

در ابتدا پيش‌بيني مي شد كه تنشهاي ژئوپليتيكي، قيمت نفت را بالاتر ببرند اما هر بهبودي كه قيمت نفت از اكتبر ۲۰۲۳ داشت، موقتي از آب درآمد. بازار اكنون به اين باور رسيده كه تنشهاي ژئوپليتيكي لزوما به توليد كمتر يا مشكلات ترانزيت، منجر نمي شوند و از اين رو، هر بار كه قيمتها صعود مي كند، به منزله فرصتي براي فروش و سودگيري است.

ازسرگيري توليد نفت ليبي و اين انتظارات كه لينك وان ايكس بت اختلال در توليد اين كشور با عدم ادامه خصومتها، موقتي خواهد بود، بعضي از فعالان بازار را به ازسرگيري فروش نفت ترغيب كرده است.

سيتي با اشاره به عوامل پوياي اخير بازار، به سرمايه گذاران پيشنهاد كرد هر بار كه نفت برنت به محدوده ۸۰ دلار نزديك شد، به فروش اقدام كنند.

بانك سرمايه گذاري گلدمن ساكس هفته گذشته به دورنماي تغيير يافته واكنش نشان داد و دورنماي قيمت نفت برنت در سال ۲۰۲۵ را با اشاره به كندي تقاضاي چين، پنج دلار در هر بشكه كاهش داد.

اما موسسه مالي يو بي اس انتظار دارد كه قيمت نفت در ماههاي آينده، به بالاي ۸۰ دلار در هر بشكه صعود خواهد كرد زيرا بازار نفت با وجود تقاضاي كمتر چين، دچار محدوديت عرضه است و تقاضاي كشورهاي ديگر براي نفت قوي مانده است.

بانك سيتي اعلام كرد پس از كاهش قيمت نفت در هفته گذشته، بازار ممكن است بهبود موقتي را مشاهده كند كه قيمتها را به محدوده ۸۰ دلار در هر بشكه نزديك كند. با اين حال، تقاضاي تابستاني براي مصرف نفت در ميد ايست و فصل رانندگي به پايان رسيده و بازار وضعيت ضعيفتري را پيش روي خود مي بيند.

در اين بين، منابع آگاه خبر دادند اوپك پلاس كه قصد داشت از اكتبر، افزايش تدريجي توليد را آغاز كند، در واكنش به ريزش قيمت نفت در روزهاي اخير، گفت و گو براي به تاخير انداختن اين برنامه را شروع كرده است.

بر اساس گزارش رويترز، قيمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسيا، افزايش يافت. بهاي معاملات نفت برنت براي تحويل در نوامبر، با ۱۵ سنت معادل ۰.۱ درصد افزايش، به ۷۲ دلار و ۸۵ سنت در هر بشكه رسيد. نفت برنت روز گذشته، ۱.۴ درصد سقوط كرده و به پايينترين حد خود از ۲۷ ژوئيه ۲۰۲۳ رسيده بود. بهاي معاملات وست تگزاس اينترمديت آمريكا براي تحويل در اكتبر با ۱۵ سنت معادل ۰.۲۲ درصد افزايش، به ۶۹ دلار و ۳۵ سنت در هر بشكه رسيد. شاخص نفت آمريكا روز چهارشنبه، ۱.۶ درصد نزول كرده و به پايينترين حد خود از ۱۱ دسامبر رسيده بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۹:۳۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

استعفاي ناگهاني وزير خارجه سوئد

توبياس بيلستروم وزير خارجه سوئد با بيان اينكه قصد دارد از دنياي سياست خداحافظي كند، به طور ناگهاني از سمت خود استعفا كرد.

توبياس بيلستروم وزير خارجه سوئد با بيان اينكه قصد دارد از دنياي سياست خداحافظي كند، به طور ناگهاني از سمت خود استعفا كرد.

بيلستروم در پيامي در حساب كاربري خود در رسانه اجتماعي ايكس (توئيتر سابق) با تشكر از اعتماد اولف كريسترسون نوشت كه با تركيبي از غم و غرور، نخست‌وزير سوئد را از رفتن خود مطلع كرده است.

در ادامه پيام بيلستروم آمده است: اكنون كاملاً سياست را ترك خواهم كرد و اين به معناي آن است كه كرسي خود در پارلمان سوئد را نيز ترك مي‌كنم.

بيلستروم كه پيوستن سوئد به سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) در دوران مسئوليت او انجام شد، از كنار گذاشته شدن بي‌طرفي ۲۰۰ ساله استكهلم به عنوان بزرگترين دستاورد خود دانلود نرم افزار وان ايكس بت در ۲ سال گذشته ياد كرد و پيوستن به اين اتحاد نظامي را فرايندي طولاني و گاهي هم چالش‌برانگيز برشمرد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: استكهلم اكنون بخشي از هسته اصلي كشور‌هاي حامي اوكراين و مخالف سياست توسعه‌طلبانه روسيه است.

به نوشته راشا تودي، بيلستروم ۵۰ ساله كه اولين بار در سال ۲۰۰۲ به عضويت پارلمان سوئد انتخاب شد، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ معاون اول رئيس اين پارلمان بود و در سال ۲۰۲۲ به عنوان وزير خارجه سوئد منصوب شد.

به گفته رسانه‌هاي سوئدي استعفاي بيلستروم از مقام خود به اختلاف ايجاد شده بين او و نخست‌وزير سوئد بر سر موضع اين كشور در مورد درگيري در غزه باز مي‌گردد چرا كه نخست‌وزير سوئد نسبت به وزير خارجه اين كشور، روابط دوستانه‌تري با رژيم صهيونيستي دارد.

از سوي ديگر آنا ارهارت سخنگوي وزارت خارجه سوئد در واكنش به گزارش‌هاي مطرح شده درباره علت پشت پرده استعفاي وزير خارجه اين كشور، تاكيد كرد: بيلستروم همكاري بسيار نزديك و خوبي با نخست‌وزير داشت و استعفاي او هيچ ماجراي پشت پرده‌اي ندارد.

در همين ارتباط سيري اشتاير دبير مطبوعاتي نخست‌وزير سوئد نيز گزارش‌ها درباره استعفاي بيلستروم به دليل اختلاف وي با كريسترسون را رد و خاطرنشان كرد: وجود هيچ تعارضي ميان نخست‌وزير و وزير خارجه باعث ارائه درخواست استعفا از سوي بيلستروم نشده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۸:۰۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

ديدار خداحافظي سفير ايران با پادشاه دانمارك

سفير ايران در دانمارك در پيامي ضمن اعلام پايان ماموريت خود در كپنهاك از ديدار خداحافظي خود با پادشاه دانمارك خبر داد.

افسانه نادي پور در پيامي در صفحه نرم افزار وان ايكس بت شخصي خود در شبكه مجازي ايكس نوشت: «از آنجايي كه ماموريت من در دانمارك رو به پايان است، روز چهارشنبه اين افتخار را داشتم كه با اعليحضرت پادشاه فردريك ايكس يك ديدار خداحافظي داشته باشم.»

وي تاكيد كرد كه ايران و دانمارك پتانسيل تقويت روابط در دو سطح دولتي و غيردولتي را دارند.

نادي‌پور از اواخر سال ۱۳۹۸ به عنوان سفير ايران در دانمارك كار خود را آغاز كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۶:۰۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

فوري؛ جواد نكونام در استقلال ماندني شد

باشگاه استقلال در بيانيه‌اي اعلام كرد قصدي براي تغيير سرمربي و كادرفني ندارد.

استقلال كه پس از شكست مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم درگير حواشي زيادي در خصوص تغيير سرمربي شد و در حالي كه در روزهاي گذشته صحبت از حضور فرهادي مجيدي و چند گزينه خارجي روي نيمكت استقلال براي جانشيني نكونام مي‌شد، حالا باشگاه استقلال در بيانيه‌اي اعلام كرد قصد تغيير سرمربي و كادرفني را ندارد و با مي‌خواهد با آرامش وارد مسابقات شود.

متن بيانيه استقلال به شرح زير است:

«تيم فوتبال استقلال در آستانه شروع دانلود اپ وان ايكس رقابت‌هاي ليگ نخبگان آسيا با حفظ آرامش كامل، تمرينات آماده‌سازي خود را با جديت دنبال مي‌كند و بدون توجه به گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي تنها به كسب موفقيتي بزرگ در تورنمنت پيش رو مي‌انديشد.

كادرفني استقلال نيز در تلاش است با تلاش با تمرينات فشرده نقاط ضعف موجود در ساختار فني تيم را برطرف سازد تا دغدغه هواداران در آستانه بازي‌هاي حساس ليگ نخبگان آسيا برطرف شود تا بهترين نتيجه حاصل شود.

مديران باشگاه استقلال نيز تمام توان خود را به كار خواهند گرفت تا مشكلات و موانع موجود در مسير موفقيت تيم را برطرف سازند تا خواسته هواداران براي موفقيت تيم فوتبال استقلال در دسترس قرار گيرد و بهترين اتفاقات براي تيم فوتبال استقلال در قاره كهن رقم بخورد و پر افتخارترين باشگاه ايراني در آسيا بتواند توقعات هواداران بي شمار خود را برآورده سازد.

از هواداران عزيز باشگاه استقلال نيز توقع مي‌رود، بدون توجه به گمانه‌زني‌ها، اخبار رسمي باشگاه استقلال را از طريق رسانه رسمي باشگاه دنبال كنند، تا آرامش حاكم بر اردوي استقلال به هيچ عنوان مختل نشود.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۶:۵۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

توافق پرسپوليس با مهاجم اروپايي

ايجنت ايراني امبايه نيانگ در استوري جديد خود به توافق اين مهاجم با باشگاه پرسپوليس اشاره كرده است.

ايجنت ايراني امبايه نيانگ، مهاجم مشهور فوتبال كه سابقه بازي در باشگاه‌هاي بزرگ اروپايي از جمله مارسي و ميلان را دارد، در استوري خود به طور غيرمستقيم خبر از توافق دانلود اپليكيشن 1xbet براي ايفون اين بازيكن با باشگاه پرسپوليس داده است. اين استوري كه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده، به سرعت توجه رسانه‌ها و طرفداران فوتبال را جلب كرده است.

به نقل از خبر ورزشي، امبايه نيانگ، كه به خاطر قدرت بدني و سرعتش در خط حمله شناخته شده، مي‌تواند به عنوان يك گزينه بسيار جذاب براي تقويت خط حمله پرسپوليس در فصل جديد ليگ برتر فوتبال ايران مطرح شود. توافق احتمالي او با اين باشگاه به ويژه به خاطر تجربه‌اش در سطح بين‌المللي و كيفيت بالاي بازي‌اش، مي‌تواند تأثير قابل توجهي بر عملكرد پرسپوليس داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۶:۵۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

فريبا، «ملكه زباله‌ها» در سوئد محاكمه شد

دادگاهي در سوئد روز سه‌شنبه بلا نيلسون، «ملكه زباله‌ها» و ۱۰ نفر ديگر را به اتهام تخليه غيرقانوني ۲۰۰ هزار تن زباله‌هاي سمي در بزرگترين پرونده مرتبط با جرايم زيست‌محيطي اين كشور محاكمه كرد.

دادگاهي در سوئد روز سه‌شنبه بلا نيلسون، «ملكه زباله‌ها» و ۱۰ نفر ديگر را به اتهام تخليه غيرقانوني ۲۰۰ هزار تن زباله‌هاي سمي در بزرگترين پرونده مرتبط با جرايم زيست‌محيطي اين كشور محاكمه كرد.

دادستاني، شركت «تينك پينك» (Think Pink) را متهم كرده است كه زباله‌ها را به گونه‌اي كه مي‌تواند به سلامت انسان و محيط زيست آسيب بزند در ۲۱ نقطه سوئد دفن كرده است. متهمان پرونده از جمله بلا نيلسون، مدير عامل شركت و توماس همسر سابقش همگي هرگونه تخلف را رد كرده‌اند.

اين پرونده چند سالي است كه در جريان است و دادگاه قرار است دست‌كم ۹ ماه طول بكشد.

خانم نيلسون كه اكنون نام خود را به «فريبا ونكور» تغيير داده و پيش‌تر خود را «ملكه زباله‌ها» ناميده بود، آخرين متهمي بود كه روز سه‌شنبه وارد دادگاه شد. خانم ونكور كه ايراني تبار است، پيش از اپليكيشن شرط بندي وان ايكس بت تغيير نام به بلا نيلسون نيز فريبا خطيبي قباق تپه نام داشت.

او با اتهاماتي از قبيل ارتكاب به جرم جدي محيط‌زيستي و ارتكاب به جرم جدي اقتصادي مرتبط با شركت روبرو است. ديگر متهمان پرونده نيز با اتهمات مشابهي مواجه هستند.

كيسه‌هاي ساختماني صورتي رنگ اين كشور از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰، در زمان اوج كسب و كار آن تقريبا در همه‌جاي پايتخت سوئد به چشم مي‌خورد. اين شركت ارائه دهنده خدمات بازيافت و دفع زباله ارزان ‌قيمت بود. خانم نيلسون هم در آن زمان به خاطر مديريتش جوايز بسياري كسب كرد.

اما در سال ۲۰۲۰ ماه عسل شركت با دستگيري عواملش به پايان رسيد و سقوط كرد. تينك پينك متهم است كه ۲۰۰ هزار تن زباله را در نقاط مختلف سوئد ريخته است.

بازرسان پليس در گزارش پنجاه هزار صفحه‌اي خود از كشف سطوح مضر آرسنيك، ديوكسين، روي، سرب، مس و فرآورده هاي نفتي در محل‌ها دفن زباله شركت خبر دادند.

آندرس گوستافسون، يكي از دادستان‌هاي اين محاكمه، اين پرونده را «بزرگترين جرم زيست‌محيطي» از نظر «دامنه و سازمان‌دهي» در سوئد خواند.

او گفت كه تينك پينك از اسناد جعلي براي فريب مقامات و حصول سود كلان چند ميليون كروني استفاده كرده است.

آقاي گوستافسون گفت: «ادعاهايي مبني بر خسارت ۲۶۰ ميليون كروني (۲۲.۸ ميليون يورويي) عمدتا از سوي شهرداري‌ها مطرح شده است. زيرا در نهايت آن‌ها مجبور به پاك‌سازي كوه‌هاي عظيم زباله‌ها شده‌اند. اين وضع براي مدت طولاني در چندين نقطه از شهر وجود داشته است.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۴:۴۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

ويكتور اوسيمن به گالاتاسراي پيوست

ويكتور اوسيمن مهاجم ۲۵ ساله ناپولي، با قراردادي قرضي و بدون بند خريد، راهي گالاتاسراي شد.

حقوق ۱۰ ميليوني‌ يورويي اوسيمن توسط تيم تركيه‌اي دانلود اپليكيشن 1xbet براي اندرويد پرداخت شده و تابستان آينده نيز بند فسخ ۷۵ ميليون يورويي در قراردادش وجود خواهد داشت.

آقاي گل سابق سري آ، در فصل ۲۳-۲۰۲۲ همراه ناپولي فاتح اسكودتو شد و در ۱۳۳ بازي، ۷۶ گل و ۱۸ پاس گل ثبت كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۱۹:۲۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

زمان خداحافظي رونالدو از مستطيل سبز مشخص شد

«هميشه به تصميمات احترام مي‌گذارم، نه فقط تصميم مربي، بلكه تصميم باشگاه‌هايي كه برايشان بازي كرده‌ام. من هميشه به آنها احترام گذاشتم.»

كريستيانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستاني سال ۲۰۲۱ وسوسه شد كه بار ديگر به منچستريونايتد برگردد و با ترك يوونتوس يك بار ديگر پيراهن اين تيم را به تن كرد تا روزهاي خوش گذشته را در ورزشگاه اولدترافورد تكرار كند.

اما شرايط مطابق انتظار او پيش نرفت. شياطين سرخ كه پيش از حضور او هم تيمي بحران زده به حساب مي‌آمدند نتوانستند انتظارات او را برآورده كنند و حضور اريك تن‌هاخ و رفتارهاي او با اين ستاره پرتغالي باعث شد كه وضعيت به شكلي پيش برود كه او در نهايت با فسخ قرارداد و توافق دو طرفه اين باشگاه را ترك كند.

به نظر مي‌رسد كه رونالدو هنوز هم از اين اتفاقات ناراحت است و در گفت‌وگو با آ بولا در اين باره اظهار داشت: «من در ذهنم هميشه در تركيب اصلي هستم. اين چيزي است كه به آن فكر مي‌كنم. من تا آخرين روز از زندگي حرفه‌اي خودم اين تصور را در ذهنم خواهم داشت كه بايد در تركيب اصلي بازي كنم.

هميشه به تصميمات احترام مي‌گذارم، نه فقط تصميم دانلود برنامه 1xbet فارسي مربي، بلكه تصميم باشگاه‌هايي كه برايشان بازي كرده‌ام. من هميشه به آنها احترام گذاشتم. يك يا دو بار پيش آمد كه آنها با من بدرفتاري كردند. اما واقعا هر وقت كه رفتار حرفه‌اي ديده باشم، هميشه به تصميماتي كه از سوي مربي گرفته شده است احترام گذاشتم.

وقتي رفتارهاي غير حرفه‌اي مورد احترام قرار نگيرد، ممكن است جنجال به وجود بيايد اما اين مسئله جدا است. احساسي كه در حال حاضر دارم و صحبت مربي هم همين را نشان مي‌دهد، اين است كه من به عنوان مهره مهمي در تيم ملي ادامه خواهم داد و اگر اينطور نباشد، خودم اولين كسي هستم كه به اين موضوع اعتراف خواهم كرد و اين تيم را ترك مي‌كنم.

اما زماني خواهم رفت كه با تصميمي درست و دقيق باشد، مثل هميشه. چون مي‌دانم چه كسي هستم، چه كاري مي‌توانم انجام دهم، چه كاري انجام مي‌دهم و چه كاري انجام خواهم داد. من زمان حال را به مثبت‌ترين شكل ممكن مي‌بينم چون اين از هر چيزي براي من مهم‌تر است كه با هر لحظه و هر دوره به درستي روبه‌رو شوم و اين دوره براي من خوب است و احساس خوشحالي دارم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۱:۱۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

عكس ديدني از كوين يامگا در كنار وريا غفوري

كاپيتان سابق محبوب استقلال با ستاره خارجي مصدوم استقلال كه به تازگي با آبي ها فسخ كرده، ديدار كردند.

كاپيتان سابق محبوب استقلال با ستاره خارجي مصدوم استقلال كه به تازگي با آبي ها فسخ كرده، ديدار كردند.

كوين يامگا كه فصل گذشته در تمرينات استقلال دچار دانلود برنامه 1x bet مصدوميتي شديد از ناحيه چشم شد، اين فصل جايي در تيم نكونام ندارد و شايد راهي آلومينيوم شود.

كوين يامگا امروز كنار وريا غفوري كاپيتان محبوب سال هاي نه چندان دور استقلال در باشگاه بدنسازي ديده شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۱۴:۱۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)