اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

آخرين جزئيات انفجار پمپ‌بنزين در تهران

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر تهران، از انفجار در پمپ بنزين خيابان وليعصر خبر داد.

سيد جلال ملكي  درباره جزئيات اين حادثه گفت: ساعت ۷:۳۷ دقيقه صبح امروز يكشنبه، يك حادثه انفجار در يكي از مخازن پمپ بنزين خيابان وليعصر نزديك پارك ساعي به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله سه ايستگاه آتش نشاني به محل اعزام شدند.

وي افزود: ايستگاه اولي كه به محل حادثه مي‌رسد، به ساير ايستگاه‌ها اعلام مي كند كه شرايط تحت كنترل است و نياز به اعزام نيروي بيشتر نيست، به همين دليل دو وان بت ايستگاه ديگر به محل خود بازمي‌گردند.

 
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر تهران ادامه داد: حادثه به اين شكل بود كه يك كارگر ۵۵ ساله اين پمپ بنزين، قصد ورود به يكي از مخازني را داشته كه قبلا از بنزين خالي شده بود؛ اما قبل از ورود، در نزديكي ورودي اين مخزن، يك دستگاه برقي را روشن مي‌كند و اينچنين يك كوپ يا انفجار لحظه‌اي رخ مي دهد.

ملكي گفت: اين كارگر در انفجار بسيار آسيب مي بيند و شرايط وخيمي داشته كه به عوامل اورژانس تحويل داده شد و به بيمارستان انتقال داده شد. اما خوشبختانه اين انفجار به افراد ديگري آسيب وارد نكرد.
 
وي با اشاره به علت اين حادثه افزود: تجمع بخارات بنزين داخل مخزني كه از بنزين خالي بوده و ايجاد يك جرقه، باعث اين انفجار لحظه اي شده است. اين انفجار شعله وري نداشت و همكاران من پس از ايمني سازي محل را ترك كردند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۹:۲۷ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

پرسپوليس از تيم داوري هم شكايت كرد

باشگاه پرسپوليس اعتراض و شكايت خود را از تيم داوري ديدار با تراكتور به فدراسيون فوتبال ارسال مي‌كند.

سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در اين مورد نوشت: «سرخپوشان ايران در حالي به مصاف تراكتور رفتند كه بر خلاف جريان بازي، تصميماتي غيرواقع اتخاذ شد.

با اين حال، تصميم اشتباه داور وسط يعني سيدوحيد كاظمي در صحنه گل تراكتور و اخراج سروش رفيعي، همه چيز را تغيير و تحت‌الشعاع قرار داد.

پرسپوليس در بحث زيان از اشتباهات داوري در صدر لينك بدون فيلتر سايت 1xbet جدول است. اكنون نيز با شروع مجدد ليگ، اشتباه واضح داور در شرايطي كه ديد مناسبي هم داشت، روند بازي را عوض كرد و باز هم پرسپوليس متضرر شد.

باشگاه پرسپوليس شكايت خود را رسماً به فدراسيون فوتبال ارسال خواهد كرد».


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۹:۰۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

يك مهاجم خارجي جديد در آستانه پيوستن به تراكتور!

يك رسانه تركيه‌اي از توافق تراكتور با يك مهاجم آلبانيايي خبر دادند.

تراكتور به دنبال جذب يك مهاجم خارجي است و حالا بحث حضور يك مهاجم آلبانيايي به ميان آمده است، صفحه مركز ترانسفر تركيه در توييتر از توافق نهايي، سوكول سيكالشي مهاجم اپ وان ايكس بت تيم ملي آلباني و بازيكن سابق كونيا اسپور با تراكتور خبر داد.

اين مهاجم ۳۴ ساله اهل آلباني فصل گذشته در سوپرليگ تركيه ۱۲ گل به ثمر رساند و پنج پاس گل ارسال كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۴:۲۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

اولين واكنش آمريكا به اظهارات عراقچي

يك سخنگوي وزارت خارجه آمريكا در واكنش به اظهارات وزير خارجه جديد ايران، گفت كه قضاوت واشنگتن درباره تهران، همچنان بر اساس «اقدام‌ها» و نه «اظهارات» آن خواهد بود.

وي با تكرار برخي مواضع پيشين مقام‌هاي دانلود اپليكيشن onexbet آمريكايي، گفت كه واشنگتن هيچ انتظاري ندارد كه روي كار آمدن دولت جديد در ايران، تغيير جدي در سياست‌ها و رويكردهاي اين كشور را به دنبال داشته باشد.

عراقچي پيش از اين طي سخناني بر تلاش دولت «مسعود پزشكيان» رئيس‌جمهوري جديد ايران براي مديريت تنش‌ها با آمريكا تأكيد كرده بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۳:۴۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خريد جديد پرسپوليس از بازي محروم شد

محمد خدابنده‌لو در ديدار برابر تراكتور در ليست بيست نفره پرسپوليس جايي نداشت.

يكي از خريدهاي زمستاني فصل گذشته پرسپوليس، محمد خدابنده‌لو بود كه پس از كش و قوس‌هاي فراوان و پرداخت پول رضايت‌نامه او به باشگاه مس رفسنجان به اردوگاه سرخ اضافه شد.

با اين حال محمد خدابنده‌لو كه در سال‌هاي اخير يكي از استعدادهاي برتر ليگ ايران محسوب مي‌شد هنوز نتوانسته شرايط مناسبي براي خود در پرسپوليس مهيا كند.

در شرايطي كه قانون استفاده اجباري از دانلود اپليكيشن وان ايكس بت فارسي دو بازيكن زير ۲۱سال در ليست بازي تيم‌ها وضع شده، به ناچار هر هفته شاهد خط خوردن بازيكنان سرشناس هستيم.

محمد خدابنده‌لو كه هفته گذشته به عنوان يار تعويضي به زمين رفته بود در بازي حساس برابر تراكتور از ليست بيست نفره خط خورد تا فرصت بازي مقابل تراكتور را از دست بدهد.

هفته گذشته ياسين سلماني اين شرايط را تجربه كرده بود و با اضافه شدن اميد عاليشاه و ميلاد محمدي، تعداد خط خورده‌هاي سرشناس پرسپوليس به دو بازيكن هم خواهد رسيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۸:۳۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

شنيده شدن صداي چند انفجار در حمص سوريه

منابع خبري از شنيده شدن صداي چند انفجار در حمص سوريه خبر دادند.

منابع خبري از شنيده شدن صداي چند انفجار شديد در شهر حمص و حومه آن در سوريه خبر دادند. اين موضوع باعث بروز نگراني براي مردم اين كشور شده است.

اين منابع همچنين گزارش دادند كه اپليكيشن ￷1xbet پدافند هوايي سوريه با موشكهاي متخاصم در اطراف حماه مقابله كرده است. حال بايد منتظر ماند تا از نتيجه قطعي اطمينان حاصل كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۵:۰۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

موج جديد گرما از امروز وارد كشور مي‌شود

رئيس مركز ملي اقليم و مديريت بحران خشكسالي سازمان هواشناسي ضمن اشاره به تداوم افزايش دما گفت: از امروز موج جديد گرما وارد كشور مي‌شود و دماي هوا نسبت به دماي فعلي حدود سه درجه بيشتر مي‌شود.

احد وظيفه رئيس مركز ملي اقليم و مديريت بحران خشكسالي سازمان هواشناسي كشور با بيان اينكه مجدد موج جديد گرما از امروز (پنجشنبه، يكم شهريورماه) وارد كشور مي‌شود، گفت: طي روزهاي اخير دماي هوا در استان تهران از ۴۰ درجه به ۳۴ درجه سانتي‌گراد كاهش پيدا كرده اما اين كاهش دما مجدد از روز جمعه در اكثر نقاط كشور افزايش مي‌يابد.
رئيس مركز ملي اقليم و مديريت بحران خشكسالي در ادامه تاكيد كرد: روزهاي آينده دماي هوا نسبت به دماي فعلي دو الي سه درجه در اكثر نقاط كشور بيشتر خواهد شد. ميزان بارندگي‌ها در كشور تا به امروز در شرايط نرمالي قرار دارد البته با توجه به اينكه هنوز يك ماه از سال آبي باقي مانده و در شهريورماه عمدتاً سواحل شمالي كشور و جنوب شرق ايران بارش‌هاي موسمي را دريافت مي‌كنند و بقيه نقاط بارش قابل ملاحظه‌اي ندارند.
وي افزود: باقي نقاط كشور نيز ميزان بارش چشمگيري نداشتند اما طي ۱۱ ماهه سال آبي بارش‌ها نرمال و حدود ۲۳۰ ميلي‌متر بارش متوسط كشور بوده كه در مقايسه با بلند مدت ۳۰ سال گذشته ميزان بارش‌ها به برنامه 1xbet براي ايفون همين مقدار بوده است اما ميزان توزيع بارش‌ها در تمام نقاط كشور نرمال و يكسان نبوده است؛ به عبارت ديگر در برخي استان‌ها بارش‌ها بالاتر از حد نرمال و در برخي نقاط ديگر كمتر از حد نرمال است.
وظيفه ادامه داد: به طور مثال، بارش در استان كرمانشاه با رشد ۸۴ ميلي متر نسبت به حد نرمال، بهترين دريافت كننده بارش كشور تا اين موقع از سال آبي است و از كرمانشاه به ترتيب استان‌هاي مازندران با افزايش ۶۷.۶ ميلي متر، ايلام ۵۹، خوزستان ۵۰.۴ و اردبيل ۴۶.۹ در رده‌هاي بعدي بهترين دريافت كنندگان بارش كشور تا اين لحظه از سال آبي قرار دارند.
وي تاكيد كرد: در استان‌هايي مثل قزوين، البرز، تهران سمنان و خراسان رضوي ميزان بارش‌ها كمتر از حد نرمال قرار داد و به عبارت ديگر استان‌هايي كه در دامنه‌هاي جنوبي رشته كوه البرز قرار دارند، چهارمين سال پياپي است كه با كمبود بارش مواجه هستند. شاخص‌هاي اقلينو يكي از شاخص‌هاي تعيين چگونگي وضعيت بارندگي‌ها در فصل سرد سال است، به عبارت ديگر يعني شرايط جوي اقلينو تقريباً فرو نشسته و در قالب مناطق اقيانوس آرام و اقيانوس هند دما در محدوده نرمال قرار دارد يعني نه سردتر از معمول است و نه گرم‌تر.
رئيس مركز ملي اقليم و مديريت بحران خشكسالي تصريح كرد: همان كه ذكر شد، شرايط جوي اقلينو در وضعيت نرمالي قرار داد اما انتظار مي‌رود، به تدريج در فصل زمستان به شرايط لانيناب وارد شود و به عبارت ديگر اين منطقه هاره‌اي يا اقيانوس استوايي در محدوده منفي قرار گيرد و سطح آب مقداري از شرايط معمول سردتر شود. آب اقيانوس و جو باهم مرتبط هستند و دماي آب اقيانوس شرايط جوي را تغيير و سامانه‌هاي جوي را تحت تأثير قرار مي‌دهد.
به گزارش مهر،وظيفه گفت: هم‌اكنون نمي‌توان به صورت قطعي وضعيت جوي پاييز را پيش‌بيني كرد اما به احتمال قوي ميزان بارش‌ها در فصل پاييز كمتر از حد نرمال خواهد بود و از سوي ديگر هم با دماي هوا نيز نسبت به حد نرمال گرم‌تر است، البته شرايط جوي قابل تغيير است اما بر اساس آمار مراكز پيش‌بيني بين‌المللي هواي، ميزان بارش‌هاي فصل پاييز در منطقه خاورميانه از جمله ايران در محدوده دماي فراتر از حد نرمال يا گرم‌تر از حد معمول خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۰:۳۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

ناو هواپيمابر آبراهام لينكلن آمريكا وارد منطقه شد

در پي دستور وزير دفاع آمريكا مبني بر ورود هرچه سريع‌تر ناوگروه ضربت «آبراهام لينكلن» مجهز به جت‌هاي جنگنده اف-۳۵‌سي به منطقه تحت كنترل سنتكام، ارتش آمريكا از ورود اين ناوگروه به منطقه خبر داد.

در پي دستور «لويد آستين» وزير دفاع آمريكا مبني بر ورود هرچه سريع‌تر ناوگروه ضربت «آبراهام لينكلن» مجهز به جت‌هاي جنگنده اف-۳۵‌سي به منطقه تحت كنترل سنتكام، ارتش آمريكا از ورود اين ناوگروه به منطقه خبر داد.

فرماندهي مركزي ايالات متحده، سنتكام در دانلود برنامه شرط بندي 1xbet شبكه‌ «ايكس» نوشت كه ناو هواپيمابر آبراهام لينكلن مجهز به هواپيماهاي اف-۳۵سي و اف-۱۸ بلاك ۳ وارد منطقه تحت پوشش فرماندهي مركزي ايالات متحده شده است.

در ادامه آمده است كه ناو هواپيمابر آبراهام لينكلن پرچمدار ناوگروه سوم به همراه ناوشكن اسكادران (درسون) ۲۱ و كرير اير وينگ ۹ نيروي دريايي ايالات متحده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۹:۰۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)