اخبار ترند اخبار ترند .

اخبار ترند

پيروزي پرسپوليس در ديداري تداركاتي

پرسپوليس با دو گل در ورزشگاه كاظمي، نساجي را از پيش رو برداشت.

در ديداري تداركاتي كه امروز برگزار شد، سرخپوشان سايت بدون فيلتر وان ايكس پايتخت با درخشش خط حمله خود، موفق شدند با گل‌هاي علي عليپور در دقيقه ۱۷ و عيسي آل‌ كثير در دقيقه ۷۰، به پيروزي دست يابند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۷:۳۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

آخرين طلاي پاريس، سهم كاروان ايران

يازدهمين ‌و آخرين روز از بازي‌هاي پارالمپيك ۲۰۲۴ پاريس با برگزاري رقابت پاراوزنه برداري در ورزشگاه «لا چاپله آرنا» پيگيري شد؛ جايي كه احمد امين‌زاده ملي‌پوش ايران در دسته ۱۰۷+ كيلوگرم به رقابت با حريفاني از غنا، بريتانيا، مصر، گرجستان، اوكراين و اردن پرداخت.

امين‌زاده در اولين تلاش زير وزنه ۲۵۳ كيلوگرم قرار گرفت و موفق به مهار آن شد تا خيلي زود اختلاف ۱۳ كيلوگرمي با نزديك‌ترين رقيبش داشته باشد و در رده اول قرار بگيرد.

او در دومين حركت وزنه ۲۵۸ كيلوگرمي را انتخاب كرد و عملكرد موفقيت آميز خود را در اين حركت نيز ادامه داد.

امين‌زاده كه اولين حضورش در پارالمپيك را تجربه مي‌كند، ثبت نام سايت 1xbet در تلاش سوم و در شرايطي كه مدال طلايش قطعي شده بود، در مواجهه با وزنه ۲۶۳ كيلوگرمي سه چراغ سفيد داوران را به خود اختصاص داد.

بدين ترتيب امين‌زاده با ركورد ۲۶۳ به مقام قهرماني دست يافت و هشتمين طلايي كاروان ايران لقب گرفت.

رقابت امروز در حالي برگزار شد كه «جميل الشبلي» قهرمان دوره قبل كه به دليل وزن كمتر نسبت به منصور پورميرزايي طلا گرفته بود، پس از ناكامي در مهار وزنه ۲۴۲ كيلوگرمي از ادامه رقابت انصراف داد. همچنين نمايندگان اوكراين و گرجستان به ترتيب با ۲۵۱ و ۲۵۰ كيلوگرم در رده‌هاي دوم و سوم ايستادند.

با كسب اين مدال، بازي‌هاي پارالمپيك پاريس رسماً به پايان رسيد و كاروان ايران ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۷ برنز بدست آورد و با مجموع ۲۵ مدال در رده ۱۴ قرار گرفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۳:۲۵ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

هافبك پرسپوليس در آستانه جدايي

سينا اسدبيگي كه نامش به عنوان گزينه ليست خروج پرسپوليس مطرح شده، امروز با حضور در باشگاه به صحبت ابتدايي در اين خصوص پرداخت.

باشگاه پرسپوليس براي خالي كردن ليست خود و جذب يك بازيكن ديگر، به دنبال خروج نام سينا اسدبيگي است. هافبك دفاعي جوان پرسپوليس كه سومين فصل حضورش در 1xbet فارسي ثبت نام اين تيم را پشت سر مي‌گذارد و طي سه بازي اين فصل نيز ۷۰ دقيقه براي سرخپوشان به كار گرفته شده است.

اسدبيگي كه بعد از انتشار نخستين گمانه‌زني‌ها درباره خروج نامش از ليست پرسپوليس نسبت‌به اين موضوع موضع گرفته و مدعي شد قصدي براي ترك اين تيم ندارد، امروز به باشگاه فراخوانده شد تا درباره شرايط اين قطع همكاري به گفت‌وگو بپردازد.

در اين جلسه حتي پيشنهاد جدايي قرضي نيز به سينا اسدبيگي ارائه شد كه مورد توافق وي قرار نگرفت و او در نهايت ساختمان باشگاه را بدون نتيجه خاصي ترك كرد.

اسدبيگي در زمان خروج از باشگاه بار ديگر با تاكيد به اين موضوع كه موردتاييد گاريدو است، از علاقه‌اش براي ادامه همكاري با پرسپوليس صحبت كرد و بايد ديد در نهايت چه سرنوشتي در انتظار او خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۱:۵۳ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

حمله نكونام به مديرعامل استقلال

تنش بين جواد نكونام و مديرعامل باشگاه استقلال به اوج خود رسيده است. سرمربي استقلال در مصاحبه‌اي تند به انتقاد از مديرعامل پرداخت و خواستار بركناري او شد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در تازه ترين مصاحبه خود به اتفاقات و حاشيه‌هاي اخير واكنش نشان داد.

جواد نكونام عصر امروز شنبه و پس از تمرين 1xbet ثبت نام اين تيم در مورد اتفاقات و حاشيه هاي اين روزهاي تيمش گفت: سعي كردم امسال سكوت كنم و با عملكرد و كارم بتوانيم تمركزمان را روي بازي‌ها بگذاريم اما اين سكوت من باعث شد كه هواداران بزرگترين ضربه را بخورند. ديدم اگر نخواهم صحبت كنم به استقلال و هوادارانش خيانت كردم.

وي ادامه داد: نكته‌اي كه خيلي مهم است و هواداران بايد بدانند اين است كه من سر منافع استقلال با كسي معامله نمي‌كنم. سال قبل هم برابر كساني ايستادم كه مي‌خواستند به استقلال لطمه بزنند. هنوز هم تبعات آن ايستادگي را مي‌بينم. با اين حال مهم نيست و من در فوتبال كار درست را انجام مي‌دهم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۰:۱۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

فسخ يك طرفه قرارداد ايمان سليمي توسط استقلال

باشگاه استقلال قرارداد مدافع خود را فسخ كرد. باشگاه استقلال قرارداد ايمان سليمي مدافع خود را فسخ كرد.

سليمي كه به دليل آسيب ديدگي نتوانسته بود استقلال را در سايت وان ايكس بت ثبت نام هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر همراهي كند با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي آبي‌پوشان حضور يافته است اما مسئولان استقلال بدون اطلاع به او قراردادش را به صورت يك طرفه فسخ كرده كرده‌اند.

اين در حالي است كه استقلال بايد تا فردا ليست آسيايي خود را ارسال كند. از طرف ديگر براساس ماده ۱۷ آيين‌نامه نقل و انتقالات فسخ يك طرفه قرارداد پس از شروع بازي‌هاي ليگ برتر غيرقانوني است اما مديران باشگاه استقلال دوباره دست به اين اقدام زده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۱۰:۵۸ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

رسمي؛ امبايه نيانگ به الوداد مراكش پيوست

در روزهاي گذشته، پرسپوليس، مذاكرات جدي‌اي با امبايه نيانگ داشت اما اين بازيكن سنگالي ترجيح داد به الوداد برود.

مديرعامل الوداد مصر نيز با انتشار يك چگونه 1xbet ثبت نام كنيم؟ استوري در صفحه اينستاگرامي خود به همراه امبايه نيانگ درحال امضا كردن قرارداد، انتقال اين مهاجم سنگالي را تاييد كرد.

به‌نظر مي‌رسد پرسپوليس و رضا درويش حالا بايد به دنبال مهاجم ديگري باشند و با توجه به اينكه فرصت كمي براي ثبت بازيكنان در ليست تيم براي حضور در ليگ نخبگان آسيا وجود دارد، بايد ديد چه مهاجمي درنهايت سرخ‌پوش خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۰۲:۴۰ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

آشنايي با «پتف» گزينه استقلال

پتف، مربي بلغارستاني كه گزينه اصلي جانشيني جواد نكونام است، در سال‌هاي گذشته ۶ جام را به دست آورده است والبته در مقطعي هواداران رقيب، او را دچار چالش كردند.

پس از ثبت اولين شكست تيم فوتبال استقلال در ليگ بيست‌وچهارم، مديران باشگاه با چند مربي مذاكره كردند و در نهايت روي حضور ايوايلو پِتِف به جمع‌بندي رسيدند و قرار است اين مربي با حضور در تهران مذاكرات نهايي را با استقلالي‌ها انجام دهد.

پِتِف كه در سال 1975 در كشور بلغارستان متولد شد و در تيم‌هايي چون اسپارتاك وارنا و ليوبيمتس بازي كرده بود، اولين بار در 33سالگي به‌عنوان سرمربي روي نيمكت تيم ليوبيمتس نشست. وي در نخستين تجربه مربيگري خود به توفيق خاصي دست نيافت و ليوبيمتس را به جايگاه هفتم جدول رساند، پس از حدود يك سال بيكاري، گزينه استقلال هدايت تيم لودوگورتس را به‌عهده گرفت.

درخشان‌ترين دوره فعاليت مربيگري پتف به سال‌هاي 2010 تا 2013 مربوط مي‌شود كه چهار جام در كارنامه وي ثبت شد. پتف توانست لودوگورتس را به سطح اول فوتبال بلغارستان بهترين روش ثبت نام در وان ايكس بت چيست؟ بازگرداند و سپس در دو فصل متوالي، جام قهرماني ليگ برتر اين كشور را بالاي سر ببرد، يك قهرماني در جام حذفي 12‌ــ2011 و نيز فتح سوپرجام فوتبال بلغارستان نيز در كارنامه پتف رقم خورد.

پس از انتخاب به‌عنوان سرمربي جديد لِفسكي صوفيه، وي به‌دليل هجوم هواداران دوآتشه اين تيم از سمت خود كنار رفت. لِفسكي رقيب قديمي زسكا صوفيه به‌شمار مي‌رود و نقل‌قولي از پِتِف منتشر شد كه گفته بود به تيم زسكا علاقه دارد! وي اندكي بعد روي نيمكت تيم ليماسول قبرس نشست و در 43 مسابقه، آمار 26 برد و هشت تساوي را ثبت كرد.

هواداران متعصب لِفسكي صوفيه كه در جلسه معارفه پتف، پيراهن تيم محبوب خود را از تن وي درآوردند و او را مجبور به استعفا كردند!

تيمِ پتف با وجود صدرنشيني در جدول ليگ قبرس، در پلي‌آف قهرماني پايين‌تر از آپوئل قرار گرفت و به پلي‌آف ليگ قهرمانان رسيد. شكست مقابل زنيت، ليماسول را به ليگ اروپا بُرد و اين تيم با قعرنشيني در گروه A، به كار خود در اين رقابت‌ها پايان داد. اين مربي 49ساله در دسامبر 2014 به‌عنوان سرمربي جديد بلغارستان انتخاب شد، اما در 12 بازي شش بار شكست خورد و نتوانست بلغارها را راهي يورو2016 كند.

مربي سابق لودوگورتس در سپتامبر 2016، هدايت ديناموزاگرب را به‌عهده گرفت كه تيمش پايين‌تر از ريه‌كا، نايب‌قهرمان ليگ برتر كرواسي شد. وي به‌مدت نيم‌فصل بدون تيم ماند و زمستان 2018 روي نيمكت اومونيا نيكوزيا نشست كه توفيقي كسب نكرد و از كسب جام بازماند. پتف در ادامه راهي القادسيه عربستان شد كه بدترين نتايج را گرفت و با ثبت 12 باخت در 21 بازي، نتوانست مانع سقوط اين تيم شود.

لهستان مقصد بعدي مردي بود كه تنها جام‌هاي خود را در لودوگورتس كسب كرده است. تيم «جاگيلونيا بياليستوك» به‌همراه پتف با كسب جايگاه هفتم، راهي پلي‌آف قهرماني ليگ شد و در جدول هشت‌تيمي مسابقات در رتبه هشتم ايستاد. وي با پذيرفتن پيشنهاد سرمربيگري بوسني، به رده ملي بازگشت كه توفيق خاصي براي او نداشت.

بوسني به‌همراه پتف در مرحله انتخابي جام جهاني 2022 پايين‌تر از فرانسه، اوكراين و فنلاند قرار گرفت و دستش به جام جهاني نرسيد. نامزد سرمربيگري استقلال در اواخر فصل 23‌ــ2022 مجدداً به‌عنوان سرمربي لودوگورتس انتخاب شد و جام‌هاي قهرماني ليگ و جام حذفي بلغارستان را بالاي سر برد.

پتف سپس به روماني رفت و سرمربي تيم يونيورسيتات كرايوفا شد. تيم پتف با كسب جايگاه چهارم جدول ليگ روماني، به پلي‌آف قهرماني رسيد و با كسب جايگاه سوم، مجوز شركت در پلي‌آف ليگ كنفرانس اروپا را به دست آورد. نكته جالب در كارنامه گزينه جايگزيني نكونام اين است كه وي با وجود سرمربيگري در شش كشور و 10 تيم، تنها با لودوگورتس تجربه قهرماني دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۳:۱۱ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

رونمايي از شغل جديد علي دايي

علي دايي كه مدت‌ ها است از فضاي فوتبال ايران به دور است و گاهي فقط به عنوان ميهمان حاضر به مصاحبه در خصوص اتفاقات فوتبالي مي‌ شود اين روزها در گير ساير فعاليت‌ هاي اقتصادي خود است.

شهريار فوتبال ايران كه پيش از اين نشان داده بود به حوزه مد كد معرف وان ايكس بت و فشن هم علاقه دارد و حتي از عطر شخصي خود هم رونمايي كرده بود حالا به عنوان مدل يك برند جواهر و زيورآلات لوكس به اين حوزه بازگشته است.

اين برند جواهر كه متعلق به همسر علي دايي است اينبار با انتشار تصويري از او خبرساز شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۰:۵۶ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

خبر مهم از متناسب سازي حقوق بازنشستگان

معاون اول رئيس‌جمهور اصلاحيه آيين‌نامه متناسب‌سازي حقوق بازنشستگان را به دستگاه‌هاي مربوطه ابلاغ كرد.

محمدرضا عارف معاون اول رئيس‌جمهور تصويب‌نامه ۷ شهريور امسال هيأت وزيران را ۱۱ شهريور به وزارت‌خانه‌هاي تعاون، كار و رفاه اجتماعي و دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و سازمان‌هاي اداري و استخدامي كشور و برنامه و بودجه كشور ابلاغ كرد.

بنابر روايت ايرنا، مطابق اين مصوبه، در كد هديه رايگان وان ايكس بت جزء ۶ ماده يك آيين‌نامه اجرايي متناسب‌سازي حقوق بازنشستگان كه در يكم مرداد امسال به تصويب هيأت دولت رسيده بود، واژه «خالص» حذف و در انتهاي جزء مذكور، عبارت «پس از كسر حق بيمه سهم فرد و ماليات بر درآمد با رعايت بند «ث» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ كل كشور» اضافه مي‌شود.

متن قبل از اصلاح به اين شرح است:

مابه التفاوت: اختلاف رقم بين مبلغ حقوق بازنشستگي هر فرد با ۹۰ درصد ميانگين مبلغ خالص حقوق و فوق العاده‌هاي مشمول كسور شاغلان مشابه و هم‌تراز.

بعد از اصلاحيه از ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ به متن زير تغيير كرد:

مابه التفاوت: اختلاف رقم بين مبلغ حقوق بازنشستگي هر فرد با ۹۰ درصد ميانگين مبلغ حقوق و فوق العاده‌هاي مشمول كسور شاغلان مشابه و هم‌تراز پس از كسر حق بيمه سهم فرد و ماليات بر درآمد با رعايت بند «ث» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ كل كشور.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۷:۱۴ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)

محكوميت سنگين گوگل در پرونده انحصار جست و جو

يك قاضي آمريكايي گوگل را به انحصار در صنعت جستجو متهم كرده كه نتيجه آن مي‌تواند جريمه ميليارد دلاري گوگل باشد.

گوگل بار ديگر به اتهام ايجاد انحصار در جست‌وجو در معرض مجازاتي سنگين قرار گرفته است.

روز جمعه يك قاضي در آمريكا كه در اوايل ماه جاري، گوگل را به استفاده از قدرت انحصاري خود در زمينه جست‌وجوي اينترنتي محكوم كرده بود، اعلام كرد كه تا اوت سال 2025 حكم مجازات را براي اين پرونده بر ضد گوگل صادر خواهد كرد.

به گزارش نيويورك تايمز يك قاضي كد هديه وان ايكس بت فدرال با نام آميت پي. مهتا در جريان جلسه‌اي در واشنگتن دي‌سي، جدول زماني براي اقدامات ضروري از سوي گوگل را تعيين كرد.
به گفته كارشناسان، نتيجه اقدامات مربوط به اين حكم مي‌تواند بر روي نتايج جست‌وجوي كاربران در اينترنت تاثير محسوسي بگذارد.

البته گوگل مي‌تواند به‌جاي پذيرفتن اين جدول و انجام آن، جريمه ميليارد دلاري را بپذيرد.
گفته شده اين حكم، از جمله توافق گوگل با شركت اپل را مورد هدف قرار مي‌دهد كه مطابق آن، گوگل به جست‌وجوگر اپل تبديل شده است.

با اين وجود، كارشناسان عقيده دارند كه با توجه به نزديكي دوران انتخابات رياست جمهوري آمريكا، ممكن است تغييراتي در اين حكم ايجاد گردد.
در اين ميان، حاميان مالي هر دو حزب جمهوري‌خواه و دموكرات مي‌توانند از نامزدهاي خود بخواهند تا نتيجه پرونده ضدانحصار گوگل را در مذاكرات و مناظره‌ها به بحث بگذارند و مقررات سخت قضايي در اين زمينه را تحت تاثير قرار دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۵:۵۹ توسط:جلال موضوع: نظرات (0)